معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: برج پرنده نگری تالاب میقان اراک به دقت از نظر محاسبات فنی، استحکام سازه و مقاوم سازی در مقابل وزش باد شدید، مورد بازنگری قرار گیرد.
مهدی زندیه وکیلی اظهار کرد: نظارت کارشناسان دستگاه های اجرایی، نظام مهندسی ساختمان و کارشناسان شورای فنی استان بر اجرای طرح های استانی به خوبی صورت می گیرد ولی این نظارت ها در بخش پروژه های ملی برای کارشناسان استانی کمرنگ است و ضرورت دارد که با تدابیر الزام و هماهنگی مدیریت ارشد استان و سازمان های مجری در سطح ملی این نقیصه برطرف شود و بتوان به صورت قانونی بر تمام طرح های ملی و استانی که در سطح استان مرکزی اجرا می شود نظارت عالیه داشته باشد.
وی با تاکید بر لزوم استفاده کاربران محیط زیسـت و مردم از برج پرنده نگری تالاب میقان اراک، گفت: وجود برج پرنده نگری برای رصد فعالیت ها در سطح تالاب، مقابله با شکارچیان، رفتار شناسی پرندگان، مقابله با مخاطرات طبیعی و انسان ساز مانند آتش سوزی و همچنین پرنده نگری توسط گردشگران و بازدید کنندگان از تالاب ضرورت دارد.
خیابانی برای نام و یاد مصدق در اراک، انتخاب دبیران جدید کمیته حزب اراده ملت، محرومیت مدام العمر دندانپزشک امیرعلی و بازی با روان مردم از دیگر عنوان های خبری روزنامه عطریاس استان مرکزی است.
روزنامه عطریاس استان مرکزی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «داود باقری» منتشر می شود.
استان مرکزی دارای سه روزنامه، 32 هفته نامه، 11 دو هفته نامه، 26 ماهنامه، سه 2 ماهنامه، 18 فصل نامه است.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.