به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «امیر مختاری» افزود: روز گذشته مأموران انتظامی کلانتری 16 این شهرستان در یکی از خیابان های شهر به یک دستگاه کامیون حامل کالا مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی گفت: در بازرسی به عمل از خودرو، 52 هزار و 441 قطعه تجهیزات جانبی موبایل قاچاق شامل قاب تلفن همراه، هندزفری، شارژر، تبدیل فندکی و رم ریدر کشف شد.
این مقام انتظامی ارزش اقلام کشف شده در این عملیات را در حدود یک میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: به علت عدم ارائه هرگونه مدارک گمرکی از سوی راننده، متهم با تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی، به دستگاه قضائی معرفی شد.

*** دستگیری 46 نفر سارق و خرده فروش مواد مخدر در استان مرکزی
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات های روز گذشته پلیس در سطح استان 46 نفر سارق و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 31 فقره انواع سرقت و هفت کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.
سرهنگ «محمود خلجی» افزود: یکی از مهم ترین رویکردهایی که در سال جدید با جدیت بیشتری در دستور کار پلیس استان قرار گرفته، بازخوردگیری مداوم از نقطه نظرات و پیشنهادات ارائه شده به پلیس از طریق سامانه های تلفنی 110 و 197 است.
وی اضافه کرد: ‌در این راستا و در اجرای طرح های امنیت بخش پلیس، در روز گذشته ماموران انتظامی موفق شدند 19 نفر سارق را در عملیات هایی جداگانه دستگیر کنند که در اعترافات آنان 31 فقره سرقت کشف شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در مقوله مبارزه با مواد مخدر نیز تعداد 27 نفر در حوزه جرایم مرتبط با مواد مخدر دستگیر شدند و از آنان در حدود هفت کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر، 23 بخش و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.