« بهروز اکرمی » روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری آیین سوم خرداد در استان مرکزی افزود: مقاومت و ایستادگی مردم در برابر دشمنان به رهبری امام خمینی(ره) یکی از مهمترین عوامل پیروزی رزمندگان اسلام و پیام هشت سال دفاع مقدس و فتح خرمشهر است که باید با برگزاری آیین های بزرگداشت، این پیام ها به نسل جوان جامعه منتقل شود.
وی با یادآوری جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران اسلامی ادامه داد: امروز نیز مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی و توطئه های دشمنان رمز پیروزی در جنگ اقتصادی و دفاع از آزادی، عزت و عظمت کشور است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مردم ایران اسلامی با مقاومت در برابر دشمنان در دوران دفاع مقدس به پیروزی رسیدند و امروز نیز با مقاومت در برابر دشمنان مقابل زیاده خواهی ها و توطئه های آنان پیروز می شوند.
اکرمی خاطر نشان کرد: نیاز است در کنار برگزاری بزرگداشت روز آزادسازی خرمشهر به مفاهیم و ارزش های این روز توجه ویژه شده و این ارزش ها به جامعه و به خصوص نسل جوان منتقل شود.
وی ادامه داد: آیین بزرگداشت روز آزادسازی خرمشهر برای انتقال مفاهیم و ارزش های این روز به نسل جوان و دانش آموزان باید به گونه ای جذاب در مدارس استان مرکزی برگزار شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: تبلیغات محیطی آزاد سازی روز خرمشهر در شهرهای استان باید به صورت خلاقانه انجام شده و از انجام فعالیت های تکراری جلوگیری شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی نیز گفت: این استان 246 شهید والامقام را در عملیات بیت المقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
«مصطفی مشایخی» افزود: سی و هفتمین حماسه آزاد سازی خرمشهر با هدف ترویج فرهنگ ولایت مداری، مقاومت ملی و حفظ و نشر فرهنگ دفاع مقدس در استان مرکزی برگزار می شود.
وی ادامه داد: تبیین نقش ولایت فقیه و دفاع مقدس در جامعه و نهادینه کردن روحیه دفاع مقدس در بین افراد جامعه و نسل جوان از دیگر اهداف برگزاری این آیین است.
استان مرکزی 12 شهرستان و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.