به گزارش ایرنا، « عبدالرضا پیرحسینلو» روز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش خمین افزود: این پایگاه ها به طور روزانه میزبان 60 دانش آموز داوطلب شرکت در کنکور بودند.
وی ادامه داد: مشاوران کنکور شهرستان با شرکت در دوره آوزشی با حضور یکی از برترین اساتید مشاوره کشور در پایگاه های مشاوره، پاسخگوی سوالات دانش آموزان شرکت کننده در کنکور امسال هستند.
پیرحسینلو با اشاره ارسال کمک های دانش آموزان و فرهنگیان خمین به مناطق سیل زده گفت: اولین محموله کمک های آموزش و پرورش خمین به ارزش 850 میلیون ریال به مناطق سیل زده استان لرستان ارسال شد.
وی افزود: دومین محموله این کمک ها در سطح مدارس و توسط خیران مدرسه ساز شهرستان درحال جمع آوری است و تلاش می شود اقلام مورد نیاز هموطنان در این مناطق تهیه و ارسال شود.
فرماندار خمین نیز در این نشست گفت: امید است با اقدامات انجام شده در پایگاه های مطالعات نوروزی، این شهرستان امسال شاهد پیشرفت چشمگیر دانش آموزان در عرصه ی کنکور باشد.
« احمد طهرانی » افزود: کنکور یکی از شاخص های توسعه علمی شهرستان است و برای موفقیت در این آزمون بزرگ برنامه ریزی بلند مدت و تدوین برنامه کارآمد ضروری است.
وی ادامه داد: پیشرفت دانش آموزان شهرستان در شاخص امور تربیتی و ورزشی رضایت بخش است و در زمینه توسعه شاخص علمی در کنکور نیز باید نقشه عملیاتی هدفمند در آماده سازی دانش آموزان و بهره گیری موثر از امکانات و معلمان کارآزموده اجرا شود.
فرماندار خمین با اشاره به کمک های آموزش و پرورش این شهرستان به هموطنان در مناطق سیل زده استان لرستان ادامه داد: این کمک ها قابل تقدیر است و خیران مدرسه ساز این شهرستان ظرفیت ساخت مدرسه در این مناطق را دارد.
در پایان شورای آموزش و پرورش خمین از سه نفر از خیران مدرسه ساز شهرستان تقدیر شد.
خمین در جنوب استان مرکزی با 18 هزار دانش آموز است.
9930/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.