به گزارش ایرنا، تیم خوشه طلائی در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته دوم کشور از ساعت 16 امروز (یکشنبه دوازدهم فروردین) در مجموعه ورزشی شهید چمران میزبان شهرداری بم بود و در پایان با تک گل «محمد علی چراغی» توانست حریف خود را شکست دهد.
بازیکنان و کادر فنی خوشه طلایی در کنار هواداران، زمانی که متوجه شکست رقیب اصلی یعنی داماش گیلان در برابر سردار بوکان و تثبیت صعود به لیگ دسته اول شدند، به شادی و ابراز احساسات پرداختند.
تک گل خوشه طلایی در این دیدار که در هوایی بارانی برگزار شد، نیمه نخست به ثمر رسید تا بازیکنان تیم ساوه نیمه دوم را به مدیریت بازی بپردازند و از اندوخته ارزشمند خود محافظت کنند.
خوشه طلایی ساوه با کسب امتیاز دیدار امروز، 51 امتیازی شد و با توجه به 44 امتیازی که داماش گیلان به عنوان نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم در جدول رده بندی دارد، در فاصله 2 هفته مانده به پایان لیگ دسته دوم، جشن صعود به لیگ آزادگان را برگزار کرد.
2 بازی باقیمانده خوشه طلایی در لیگ دسته دوم کشور جنبه تشریفاتی دارد.
در این دیدار جمعی از مسئولان از جمله نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت، معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه نیز با حضور در ورزشگاه شهید چمران از بازیکنان و کادر فنی تیم خوشه طلایی حمایت و صعود این تیم را تبریک گفتند.
شهرستان ساوه با 285 هزار نفر جمعیت علاوه بر تیم دسته اولی شده خوشه طلایی دارای یک نماینده (سن ایچ) در لیگ برتر فوتسال سال آینده خواهد بود.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.