به گزارش ایرنا، سردار «کیومرث عزیزی» روز پنجشنبه در نشست قرارگاه نوروزی امام علی (ع) فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اراک افزود: فلسفه نامگذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب یکی از راهبردهای عملی و اجرایی مدیریت کشور است.
وی بیان کرد: کارکنان انتظامی استان مرکزی مانند سنوات گذشته باید همه تلاش و همت خود را برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم در بخش های مختلف و تحقق رونق تولید به کار گیرند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: امنیت بسترساز هرگونه فعالیت اجتماعی است و بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب یکی از راه‌های تحقق شعار رونق تولید مبارزه جدی و قاطعانه با ورود و توزیع بی رویه کالاهای خارجی قاچاق به کشور است که نیروی انتظامی نقش ویژه‌ای در تحقق این شعار بر عهده دارد.
سردار عزیزی گفت: پارسال با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، میزان کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه قبل 56 درصد افزایش داشت.
وی تصریح کرد: در سال های اخیر حمایت از تولید و کالای ایرانی، ناجا را بر آن داشتهِ تا نگاهی عمیق به توسعه، تغییر و تحول در زمینه‌های مختلف داشته باشد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: پلیس همواره پویایی، شکوفایی، تغییر ساختار، تحول، آموزش‌های جدید، تجهیزات و مهارت‌های پیشگیری، پیش‌بینی، سرعت، دقت و صحت عمل را در مواجهه منطقی، اصولی و برنامه ریزی شده برای تحقق این اهداف مهم راهبردی در پیش رو دارد.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.