«بهروز ایرانژاد» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 53 حادثه ترافیکی در روزهای اول و دوم فروردین ماه توسط مرکز اطلاع رسانی اورژانس ۱۱۵ در استان دریافت شده که حاصل آن ۶۹ نفر مصدوم بود که 52 نفر از این مصدومان به مراکز درمانی اعزام شدند.
وی اظهار داشت: 68 مورد ماموریت ترافیکی نیز در روزهای سوم و چهارم و 87 مورد ماموریت ترافیکی هم در روزهای پنجم و ششم فروردین انجام شده است.
وی اظهار داشت: 120 مصدوم در روزهای سوم و چهارم فروردین ماه در حوادث ترافیکی در استان مرکزی خدمات درمانی دریافت کردند و ٩٠ نفر از این مصدومان به مراکز درمانی اعزام و بقیه با توجه به نوع جراحات توسط تیم های امدادی در محل حادثه درمان شدند.
معاون فنی و عملیات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: از ٦٨ مورد حوادث ترافیکی در این 2 روز ٣١ مورد شهری و ٣٧ مورد جاده ای بوده است.
ایرانژاد افزود:حوادث ترافیکی در استان مرکزی ١٥٥ مصدوم در روزهای پنجم و ششم فروردین ماه برجا گذاشت که ضمن دریافت خدمات درمانی لازم ١٠١ نفر از این مصدومان به بیمارستان های استان اعزام و بقیه در محل حادثه درمان شدند.
وی اظهار داشت: از سوم تا ششم فروردین ماه هیچ موردی از فوت هموطنان در اثر تصادف در جاده های استان مرکزی گزارش نشده است.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه های روستایی است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای این استان تردد می کنند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.