دکتر «عباس نیکروش» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مناطق وسیعی از کشور ستاد مدیریت بحران علوم پزشکی ساوه و تیم های واکنش سریع آمادگی کمک به هموطنان هستند.
وی افزود:‌ همه مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان ساوه برای ارایه خدمات و عملیات امدادی در حوادث ناشی از سیل و نیز نجات مصدومان احتمالی آمادگی کامل دارند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه بیان کرد: نیروهای درمانی و بهداشتی و پایگاه های اورژانس شهری و جاده ای زیر نظر دانشکده علوم پزشکی ساوه در آماده باش کامل هستند.
دکتر نیکروش گفت:‌ کدهای پشتیبان به پایگاه های اورژانس شهری و جاده ای افزوده شده تا توان عملیاتی و امدادرسانی متناسب با حوادث احتمالی‌ افزایش یابد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه اظهار داشت: تشکیل تیم های درمانی و بهداشتی و آمادگی اعزام به استان های همجوار در صورت لزوم از دیگر تصمیم های گرفته شده در ستاد بحران این دانشکده است.
دکتر نیکروش ادامه داد: پیش بینی ظرفیت تخت های بیمارستانی برای پذیرش مصدومان احتمالی و آمادگی همه نیروهای اجرایی، فنی و تاسیسات با هدف ارایه خدمات در شرایط اضطراری از دیگر اقدامات در دستور کار است.
در پی آغاز بارش شدید باران و ناپایداری های اخیر برخی استان های کشور از جمله کرمانشاه،‌ لرستان،‌ خوزستان و شیراز دچار سیلاب شدند که شماری از هموطنان در این حوادث آسیب دیدند.
6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.