سید « علی آقازاده» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:نیروهای امدادی و خدماتی استان مرکزی برای مقابله با سیل احتمالی در این استان به حالت آماده باش کامل هستند و تاکنون مشکل خاصی ایجاد نشده است.
وی بیان کرد: فرمانداران شهرستان های استان مرکزی مکلف شده اند در حوزه خدمتی خود حضور داشته باشند و این مهم به آنان ابلاغ شده است تا در صورت بروز مشکل ناشی از بارش ها و سیلاب برای خدمات رسانی و مقابله با آن به سرعت وارد عمل شوند. 
استاندار مرکزی ادامه داد: تجهیزات راهداری مورد نیاز برای مقابله با سیلاب نیز تامین شده است و استان مرکزی در صورت وقوع سیل احتمالی در استان های همجوار مانند لرستان هم آمادگی برای اعزام نیرو را دارد. 
آقازاده تصریح کرد: سفرهای نوروزی این استان تاکنون نسبت به مدت مشابه قبل حدود 20درصد افزایش یافته و ظرفیت 100درصد مکان های گردشگری استان مرکزی تکمیل شده است.
وی عنوان کرد: مکان های اقامتی این استان به دلیل استقبال خوب مسافران نوروزی از 39 هزار مکان به 43 هزار مورد افزایش یافته است. 
استاندار مرکزی اضافه کرد: نخستین محموله کمک های جمعیت هلال احمر این استان نیز به مناطق سیل زده شمال کشور ارسال شده است.
آقازاده گفت: این اقلام شامل یکهزار بسته غذایی کنسرو ماهی، کنسرو برنج، کنسرو لوبیا و خرمای خشک است که پس از بارگیری به استان گلستان ارسال شد.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.