دکتر سید «محمد جمالیان» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیمارستان‌های استان به‌ منظور ارایه خدمات درمانی مناسب و مطلوب به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخر سال آمادگی کامل را دارند.
وی با یادآوری اینکه سال گذشته سن حادثه دیدگان چهارشنبه آخر سال افزایش داشت، گفت: در روز های گذشته، مراکز بهداشتی و درمانی استان و آمبولانس های بیمارستانی و پیش بیمارستانی به منظور آمادگی بیشتر مورد بررسی و بازدید قرار گرفته کادر پزشکی مجرب برای درمان آسیب های چشم، سوختگی، ارتوپدی و جراحی پلاستیک در بیمارستان ها آماده باش هستند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: تیم های امدادی اورژانس 115 استان به منظور امدادرسانی فوری به حادثه دیدگان احتمالی در مراکز اصلی شهرهای استان مستقر هستند.
دکترجمالیان افزود: بیش از 200 پزشک، پرستار، تکنسین فوریت های پزشکی پایگاه شهری و جاده ای با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه آخرسال با به کارگیری آمبولانس ها و موتورلانس های مجهز و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، کلیه مناطق استان مرکزی را پوشش امدادی می دهند.
وی اظهار داشت: آمبولانس های اورژانس 115 برای امدادرسانی سریع تر به مصدومان و مجروحان احتمالی در محل های امن در شهرهای استان مستقر هستند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با ابراز نگرانی از افزایش استفاده از مواد محترقه دست ساز در چهارشنبه پایان سال گفت: در طول هفته های گذشته دانش آموزان و خانواده ها در استان در خصوص خطرات احتمالی آموزش های لازم را توسط تیم های آموزشی دانشگاه دیده اند و نیاز است که نظارت و مراقبت های لازم برای پیشگیری از حوادث ناگوار تشدید شود.
232 پزشک استان مرکزی در قالب دندانپزشک مطب دار و شاغل در دانشگاه ها و بیمارستان های غیردولتی فعالیت دارند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.