«قنبر موسی نژاد» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح در بخش قره چای روستای جاورسیان شهرستان خنداب برای برداشت محصول از تاکستان های این روستا عملیاتی شد.
وی با بیان اینکه طرح شجره طیبه برای نخستین بار در استان مرکزی به منظور گردآوری زکات مستحبی در شهرستان ساوه با پلاک کوبی چهار هزار و 700درخت اجرایی شد، گفت: هدف از اجرای این طرح توسعه فرهنگ پرداخت زکات و خدمت به نیازمندان است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: هفت میلیارد ریال زکات امسال در شهرستان خنداب جمع آوری شد که 60 درصد آن برای کمک به محرومان و 40 درصد آن برای اجرای طرح‌های عمرانی محرومیت زدایی در شهرستان هزینه شده است.
موسی نژاد افزود: پرداخت به موقع زکات بهترین راهکار برای کاهش فقر در جامعه است و اگر زکات اموال به موقع پرداخت شود بیشتر مشکلات اقتصادی برطرف می شود.
وی اظهار داشت: 100 میلیارد ریال زکات امسال در استان مرکزی جمع آوری شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان داشت: زکات دریافتی در تامین و بهسازی مسکن محرومان، اهدای جهیزیه، کمک هزینه معیشت و تحصیل دانش آموزان خانواده های نیازمند صرف می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: درآمد زکات هر روستا در همان منطقه و برای خانواده های نیازمند آن به مصرف می رسد.
44 هزار خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی هستند که 22 هزار نفر آنان زنان سرپرست خانوار است.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.