«رقیه یادگاری» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حقوق تمامی کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و هر نوع حقوق بگیر دولت در 24 دستگاه اجرایی استان مرکزی تا پایان سال پرداخت می شود.
وی بیان کرد: کمبودهایی در این استان برای تامین هزینه های اجتناب ناپذیر از جمله سوخت، بهای آب، برق، گاز، خرید مواد مصرفی، پرداخت ماموریت ها، رفاه و اضافه کاران کارکنان وجود دارد که برای رفع آن پیگیری های لازم در دست انجام است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی ادامه داد: سهم اعتبارات عمرانی استان مرکزی و اعتبارات ملی استانی شده حدود چهار هزار و 300 میلیارد ریال است که تاکنون 47 و نیم درصد از این اعتبار تخصیص یافته است.
یادگاری تصریح کرد: در مهلت باقی از امسال قول مساعد به استان مرکزی داده شده تا 12 درصد دیگر از این اعتبارات تخصیص یابد و این میزان تخصیص با توجه به شرایط موجود از وضعیت مناسبی برخوردار است.
وی گفت: اعتبارات هزینه ای استان مرکزی در سال جاری نیز حدود 97 درصد تخصیص یافته اما نقدینگی آن از سوی خزانه به این میزان کامل نشده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی اضافه کرد: پاداش بازنشستگان سال 97 به همراه مانده مرخصی آنان به صورت کامل پرداخت شده است.
یادگاری اظهار داشت: بخش کوچکی از مانده مرخصی سال 97 بازنشستگان 24 دستگاه اجرایی این استان نیز تا پایان سال جاری پرداخت می شود.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.