به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی در اراک افزود: مشکلات در حوزه روابط عمومی و رسانه ها زیاد است اما این قشر باید با همه تلاش خود را برای همسویی با جریان توسعه به کار گیرند.
وی بیان کرد: روابط عمومی ها باید در راستای جریان همسو با اهداف دستگاه مطبوع خود گام های بلندی بردارند و نخستین ایستگاه همراه با این هدف متعالی ارتباط با مطبوعات و رسانه ها است.
استاندار مرکزی ادامه داد: مطبوعات با وجود مشکل گرانی کاغذ، کمبود تجهیزات و استقبال نکردن مردم از رسانه های چاپی همه تلاش خود را برای حل مشکلات جامعه و ارایه عملکرد دستگاه های اجرایی به کار گرفته اند.
آقازاده تصریح کرد: مشکلات گرانی کاغذ برای مطبوعات حل شدنی است و برخورد جدی با انحصارکنندگان کاغذ در دستور کار قرار دارد و دولت برای رفع این مشکل رقم های خوبی را در ورود کاغد با ارز دولتی در نظر گرفته است.
وی گفت: روابط عمومی ها در بسیاری مواقع جدی گرفته نشده اند در حالیکه شاغلان این حوزه در هر دستگاه باید از بهترین نیروها و افراد آگاه، مطلع و باهوش انتخاب شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: ترکیب سازمانی هیات رئیسه روابط عمومی های این استان مطلوب است و به بهترین شکل انتخاب شده است.
«بهروز اکرمی» افزود: این ترکیب عصاره ای از روابط عمومی های استان مرکزی است و این هیات باید نخستین گام خود را برای اقدام های موثر در سال 98 بردارد.
وی بیان کرد: آموزش در همه ادوار باید مورد توجه قرار گیرد زیرا علم مدام در حال پیشرفت است و این مهم در روابط عمومی ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: روابط عمومی ها آیینه تمام نمایی از ادارات و سازمان ها هستند که عملکرد آن ها می تواند یک سازمان و دستگاه را به درجه بالایی رساند و یا حتی موجب محو آن دستگاه و سازمان شود.
اکرمی اظهار داشت: روابط عمومی ها باید فعال و پویا باشند و عملکرد ش بر اساس برنامه ارایه شود.
وی گفت: بیشتر روابط عمومی ها دچار روزمرگی شده اند و باید از این حالت خارج شوند و اگر سازمانی نتواند ارتباط خود را با مردم تنظیم کند مشکل از روابط عمومی آن نهاد است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: روابط عمومی ها باید روابط بین مدیریت، کارکنان و جامعه هدف را به بهترین شکل برقرار کنند و وجود روابط عمومی سنتی پاسخگوی زمان حال نیست.
اکرمی بیان کرد: روابط عمومی امروز باید مدرن باشد و با افکار جدید به پیش رود و در مجموع عملگرا باشد.
در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های سازمان استان مرکزی در خصوص عملکرد روابط عمومی ها و نشست کمیته رسانه های این استان بحث و تبادل نظر شد.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.