«ایرج رضایی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:«محمد کریم شفیعی»، «کامبیز مصطفی پور»، «حمیدرضا صارمی» و «مهدی فاتحی» چهار گزینه پیشنهادی فراکسیون امید برای تصدی سمت شهرداری اراک هستند.
وی اظهار داشت: «حمید حیدری»، «محمد عسگری»، «محمدصادق قائمی» نیز سه گزینه های پیشنهادی اصولگریان برای تصاحب کرسی مدیریت شهری اراک در دور دوم انتخاب شهردار هستند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک افزود: اعضای شورای شهر با حساسیت و پیگیری جدی سوابق و مستندات گزینه های پیشنهادی را برای سکانداری کرسی شهرداری اراک بررسی می کنند و داشتن سوابق مفید اجرایی و تجارب تخصصی در مدیریت شهری از مواردی است که بر آن تاکید ویژه شده است.
رضایی افزود: برنامه های هفت گزینه پیشنهادی برای شهرداری اراک براساس برنامه ریزی انجام گرفته در روزهای پایانی هفته توسط شورای اسلامی ارزیابی می شود و پس از رای گیری و اجماع، گزینه های منتخب روز شنبه 27 بهمن ماه در صحن علنی شورای شهر اراک با رای گیری نهایی گزینش می شود.
پس از ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی و برخی نهادهای مشمول، «داوود تاجران» شهردار منتخب کلانشهر اراک در آبان ماه سال جاری از قطار پارلمان شهری اراک پیاده شده و « ابولفضل شالی بگ» به سرپرستی شهرداری اراک انتخاب شد.
با گذشت مدتی اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک سرانجام شهردار منتخب را از این دو گزینه « سعید نادری» و « محمد جعفرپور» برگزیدند.
«سعید نادری» نائب رئیس و عضو شورای اسلامی شهر اراک دهم دی ماه با کسب هشت رأی از 11 مأخوذه اعضای شورای شهر به عنوان شهردار منتخب کلانشهر اراک معرفی شد که شرایط احراز از سوی وزارت کشور را کسب نکرد.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از 620 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
6013/6199
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.