سید «علی آقازاده» در این پیام که روز جمعه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: چهل سال حیات افتخار آفرین با عزت انقلاب اسلامی کارنامه موفقی است که باید زوایای آن مطرح شود.
وی اظهار کرده است: چهل سالگی انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی به ویژه در زمینه های علم و فناوری، هوا فضا، سلول‌های بنیادین، بخش های خدماتی و توسعه روستاها و خدمات گسترده در حوزه شهری و روستایی از نقاط دور و نزدیک کشور به همراه داشته که باید به بهترین شکل همگان را از آن ها آگاه کرد.
استاندار مرکزی عنوان کرده است: با وجود صدها دسیسه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از سوی دشمنان به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران امیدوار به آینده ای روشن در سایه رهنمود ها و منویات مقام معظم رهبری با قدرت در صحنه هستند و با همبستگی و انسجام به پیش می روند تا ایران اسلامی الگویی کارآمد برای سایر کشورها باشد.
آقازاده اضافه کرده است: تقارن ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی (ره) بنیانگذارکبیر جمهوری اسلامی ایران و دهه فجر اتفاقی مبارک است.
وی افزود: چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نماد احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی است و ملت شریف ایران یکبار دیگر با حضور گسترده در آیین های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن حمایت قاطع خود را از نظام اسلامی نشان می دهند.
استان مرکزی با 12 شهرستان و یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت در قلب ایران قرار دارد.
6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.