به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز چهارشنبه به مناسبت ایام چهل سالگی انقلاب اسلامی در دیدار با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان مرکزی در اراک افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی در تشریح و خنثی سازی توطئه های رسانه ای دشمنان، معرفی دستاوردهای نظام و خدمات خدمتگزاران صدیق کشور داشته است.
وی ادامه داد: خبرگزاری جمهوری اسلامی از رسانه های با سابقه و کهنه کار کشور محسوب می شود و در 40 سال گذشته با انعکاس به هنگام عملکرد نظام اسلامی و مطالبات اقشار مختلف مردم، به عنوان یک رسانه موفق و مورد اعتماد، نقش آفرینی کرده است.
امام جمعه اراک اظهار داشت: توسعه و پیشرفت رسانه ها در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی یکی از هزاران دستاوردهای نظام محسوب می شود و اکنون رسانه ها با به روزترین تجهیزات به انعکاس اخبار، مشکلات اجتماعی و صنفی به مردم ایران و نقاط مختلف جهان می پردازند.
آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: رسانه های دیداری و شنیداری و سایت های خبری کشور در سالهای قبل از انقلاب؛ در خدمت ساواک و ایادی آمریکا، انگلیس و ایادی استکبار جهانی قرار داشتند، اما امروز رسانه ها با تمام ظرفیت در راستای خدمتگزاری به ارزش های والای انقلاب اسلامی، شهدا، آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و مطالبات آحاد جامعه حرکت می کنند.
وی گفت: دشمنان نظام اسلامی استراتژی خود را از جنگ سخت به جنگ نرم و جبهه رسانه تغییر داده اند و رسانه های داخلی کشور به خصوص ایرنا که از رسانه های باسابقه کشور محسوب می شود وظیفه دارند تمام تجربیات 40 ساله خود را در راستای خنث سازی توطئه های دشمنان به کار گیرند.
امام جمعه اراک بیان کرد: احیای فرهنگ انقلابی گری، مقابله با آسیب های اجتماعی، گسترش سبک زندگی اسلامی و اشاعه ارزش های ناب دینی از مهمترین خواسته های مقام معظم رهبری و جامعه روحانیت است که رسانه ها وظیفه دارند در تحقق این خواسته های معظم له نیز بیش از پیش تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: خدمات ایرنا در استان مرکزی قابل تقدیر است و انتظار می رود خبرنگار و سربازان خدوم جبهه اطلاع رسانی در این رسانه مورد اعتماد، همچون گذشته با قوت و قدرت مطالبات مردم و خدمات نظام را منعکس کنند.
سابقه تاسیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به سال 1313 خورشیدی بر می گردد و تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان آژانس پارس شناخته می شد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.