در این اطلاعیه آمده است: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان سربند در نواحی شهری و روستایی به دلیل یخبندان شدید در نوبت صبح روز شنبه تعطیل است.
اطلاعیه می افزاید: مدارس مقاطع تحصیلی مختلف روستاهای خمین، مراکز پیش دبستانی و ابتدایی حوزه شهری نیز به دلیل یخبندان و برف در نوبت صبح شنبه تعطیل است.
در بخش دیگری از این اطلاعیه عنوان شده است: مقطع متوسطه اول و دوم شهری خمین نیز فردا با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: مدارس همه دوره های تحصیلی روستایی شازند نیز در روز شنبه در ساعت 9 صبح فعالیت تحصیلی خود را آغاز می کنند.
اطلاعیه عنوان کرده است: مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهر و روستای آشتیان در نوبت صبح روز شنبه تعطیل است و دوره متوسطه اول و دوم مدارس این شهرستان نیز با تاخیر یک ساعته آغاز به کار می کنند.
در این اطلاعیه آمده است: فعالیت مدارس تمامی دوره های تحصیلی شهری و روستایی نوبت صبح در شهرستا های تفرش و فراهان نیز روز شنبه به دلیل بخبندان و برودت هوا تاخیر یک ساعته دارد.
این اطلاعیه افزوده است: مدارس نواحی یک و 2 ، مراکز پیش دبستانی و همه دوره های تحصیلی شهری و روستایی اراک و همچنین مدارس کمیجان نیز در نوبت صبح روز شنبه فعالیت خود را در ساعت 9 صبح آغاز می کنند.
227 هزار دانش آموز در 2269 مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.