« عبدالرضا عزیزی » روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این قرارد داد در 6 فصل و هر فصل با 30 بند با هدف بازدارندگی در ایجاد هرگونه سوء استفاده و جلوگیری در اجحاف بین والدین ژنتیکی و شریک اجاره دهنده رحم تهیه شده است.
وی ادامه داد: تعهدات والدین ژنتیکی، تعهدات حامل، شرایط اورژانسی و فسخ قرارداد، تعیین وصی داوری و حل اختلاف و تفهیم مطلب به دهنده رحم اجاره ای به دنبال انتقال جنین از فصل های این قرارداد است.
مدیرکلینیک درمان ناباروری بیمارستان سینا اراک گفت: شریک اجاره دهنده رحم و گیرنده رحم پس از توافق برسر رقم اجاره با همکاری کلینک درمان ناباروری بیمارستان سینا اراک، ملزم به اجرای تعهدات این قرارداد می شوند.
مدیرکلینیک درمان ناباروری بیمارستان سینا اراک گفت: این قرارداد تمام ابعاد انجام رحم اجاره ای را مورد توجه قرارداده است و کوچکترین نکته قانونی در آن پوشیده نیست.
عزیزی افزود: شریک اجاره دهنده رحم در این قرارداد باید اسنادی را به کلینیک تحویل دهد تا جلو هرگونه سوء استفاده در صورت پایان بارداری گرفته شود.
وی اضافه کرد: در بخشی از این قرارداد دهنده رحم اجاره ای پس از انتقال جنین سه درصد مبلغ را دریافت و پس از شنیده شدن صدای قلب جنین سه درصد و در پایان بارداری 50 درصد مبلغ دریافت می شود و پس از تولد نوزاد نیز، 50 درصد مبلغ به فرد اجاره دهنده رحم پرداخت می شود.
مدیرکلینیک درمان ناباروری بیمارستان سینا اراک گفت: در این قرارداد بر تامین نفقه دوران بارداری تاکید شده است و شریک اجاره دهنده رحم باید دوران بارداری خود را زیر نظر متخصصان کلینیک طی کند.
کلینیک فوق تخصصی مدرن درمان ناباروری غرب کشور توسط بخش خصوصی در بیمارستان سینای اراک فروردین امسال راه اندازی شد.
به روزترین تجهیزات درمان ناباروری موجود کلینیک ناباروری بیمارستان سینا تامین شده است و تمام فرایند ناباروری در این کلینیک به مراجعان استان مرکزی و استان های مجاور ارایه می شود.
راهبری 16 واحد بیمارستانی در استان مرکزی با حوزه دولتی، سه بیمارستان با مدیریت درمان تامین اجتماعی و 2 بیمارستان نیز خصوصی در اراک و ساوه است.
در حال حاضر 698 پزشک عمومی، 485 پزشک متخصص و فوق تخصص و یک هزار و 726 کارشناس رشته های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت دارند.
133 آزمایشگاه مستقل و غیرمستقل 54 مرکز اورژانس بیمارستانی، 54 مرکز مستقل و غیرمستقل پرتو نگاری، 146 داروخانه و 103 واحد توانبخشی در استان مرکزی فعالیت دارد.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.