«علی زندی فر» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان برفروبی در سطح جاده های شهرستان های شازند، کمیجان، شازند، تفرش، فراهان، آشتیان، خنداب و اراک بوده است و توسط 91دستگاه ماشین آلات راهداری و 142 نفر راهدارانجام شد.
وی ادامه داد: در این مدت یکهزار و 190 تن مخلوط ماسه و نمک توسط راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی برای جلوگیری از لغزندگی و حوادث رانندگی در جاده های استان پخش شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: تمامی جاده های این استان باز است و تردد به صورت روان در آن ها جریان دارد.
زندی فر گفت: رانندگانی که قصد عبور از جاده های استان را دارند، با توجه به تداوم بارش ها در جاده های کوهستانی و سردسیر استان مرکزی باید قبل از حرکت از طریق سامانه 141 این اداره کل اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده‌ها را از کسب کنند.
وی ادامه داد: تجهیز خودروها به زنجیرچرخ و لوازم گرمایشی از سوی رانندگانی که قصد سفر در جاده های استان را دارند ضروری است.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه های روستایی است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای این استان تردد می کنند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.