سرهنگ «عزیز عزیزی» روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: این تعداد در راستای اجرای 42 مرحله طرح امنیت و پاکسازی نقاط آلوده دستگیرشدند که در همسنجی با مدت مشابه پارسال، 20 درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: اجرای این طرح ها در مراحل مختلف سبب شده تا کشف مواد مخدر و سرقت در این شهرستان به ترتیب 62 و 20 درصد افزایش یابد.
فرمانده انتظامی خمین اظهارداشت: به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز در این شهرستان در دستور کار قرار دارد که در این راستا چهار میلیون و 441 هزار نخ سیگار قاچاق، چهار تن برنج، 15 هزار لیتر سوخت، یک محموله لوازم التحریر، پوشاک، ماشین لباسشویی، انواع باطری و کشمش در این شهرستان کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی خمین گفت: در راستای اجرای طرح انظباط اجتماعی 545 دستگاه موتور سیکلت و 65 خودروی متخلف نیز توقیف و اعمال قانون شدند.
سرهنگ عزیزی افزود: برخوردهای قانونی نسبت به مدت مشابه پارسال 10 درصد افزایش یافته و مجموع این اقدامات در راستای افزایش فرهنگ ترافیک و اجرای مقررات باعث کاهش تعداد فوتی های ناشی از تصادفات درون و برون شهری به میزان 22 درصد در مقایسه با 9 ماه پارسال شده است.
وی ادامه داد: تعداد تماس های مردم این خطه با مرکز فوریت های پلیس 31 هزار و 700 تماس است که نسبت به 9 ماه پارسال 35 درصد افزایش دارد.
فرمانده انتظامی خمین اظهارداشت: مشاوران و مددکاران اجتماعی این شهرستان امسال با حضور در 63 مدرسه و مراکز آموزشی خمین به ارائه آموزش ترافیک و قوانین راهنمایی و رانندگی پرداختند.
سرهنگ عزیزی افزود: 76 درصد از 260 فقره پرونده های ارجاع شده به دایره مشاوره کلانتری خمین در سال جاری به مصالحه ختم شد.
وی بیان کرد: 457 مورد تقدیر مردمی از طریق شماره 197 توسط شهروندان از فرماندهی و پرسنل ناجا صورت گرفته که نسبت به سال گذشته 70 درصد افزایش داشته است.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت، 2 شهر، 2 بخش و هفت دهستان دارد.
7277/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.