«محمد اسدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 18 هزار دانش آموز در بخش های خردسالان و دانش آموزی و 2 هزار حافظ از جامعه قرآنی اوقاف و موسسات قرآنی تحت پوشش فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین در این طرح شرکت کردند.
وی ادامه داد: طرح ملی بشارت شامل حفظ جزء سی‌ام قرآن در سه بخش خردسالان، دانش آموزان و بزرگسالان طراحی و توسط اوقاف و امورخیریه ،فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش در حال اجرا است.
رئیس اوقاف و امورخیریه خمین اظهار داشت: این طرح با حفظ 16 سوره از جزء 30 برای خردسالان، حفظ 29 سوره برای دانش آموزان و حفظ جزء 30 برای بزرگسالان همزمان با سراسر کشور در این شهرستان در حال برگزاری است.
اسدی گفت: آزمون طرح ملی بشارت همزمان با آزمون طرح ملی تربیت حافظان 9 اسفند‌ماه همزمان با سراسر کشور در خمین برگزار می‌شود و دانش‌آموزان نیز تا نیمه اردیبهشت سال آینده فرصت شرکت در طرح را دارند.
وی با اشاره به اینکه 10 مربی حفظ قرآن با اوقاف و امور خیریه خمین همکاری دارند، تصریح کرد: یکهزار قرآن آموز در این شهرستان در طرح تربیت حافظان قرآن شرکت کردند.
رئیس اوقاف و امورخیریه خمین یادآور شد: تاکنون پنج حافظ کل و یک هزار حافظ موضوعی و جزء های قرآن کریم در این طرح آموزش دیدند.
شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و دارای 105 هزار نفر جمعیت است.
9930/7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.