به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه اراک افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران هر میزان فشار و تحریم بر علیه کشور وارد کنند، هیچ کسی تسلیم نمی شود.
وی بیان کرد: آمریکایی ها قبل از انقلاب هر چه می خواستند می توانستند به رضا خان و محمد رضا شاه تحمیل کنند، آن بازی ها و تصورات غلط گذشته تمام شده و امروز ایران، کشور اسلام، امام (ره)، رهبری معظم انقلاب، فقاهت و آزادگی است.
امام جمعه اراک ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با تقدیم شهدای گرانقدر خود، برای همیشه آزاد و سربلند است.
وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هرگز در برابر خواسته های نابه حق دشمنان تسلیم نمی شود و با قدرت شهادت را می پذیرد اما زیر بار ذلت نمی رود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تبریک هفته حوزه و دانشگاه گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته و تاکید ایشان بر حفظ ارزش پول ملی و حمایت جدی و تشویق برای تولید ملی، باید مورد توجه ویژه همه قرار گیرد.
آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: دانشگاه ها و حوزه ها باید همسو با یکدیگر حرکت کنند و با تلاش و همت مضاعف قله های علم و دانش را یکی پس از دیگر فتح و نیازهای کشور را پاسخ دهند.
امام جمعه اراک یادآور شد: امروز به برکت مجاهدت دلسوزان نظام و انقلاب و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران، جمهوری اسلامی قدرت مهم منطقه در زمینه های مختلف است.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: استان مرکزی ظرفیت های ارزشمندی در حوزه شرکت های دانش بنیان دارد که باید نهایت بهره گیری از آنها صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: مراکز تحقیقاتی کشور باید بیش از پیش فعال شوند و شرکت های خودرو سازی داخلی باید وارد رقابت با دنیا شوند و تولیدات ملی را افزایش دهند.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: دولت باید به صورت ویژه بر قیمت ها به ویژه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نظارت جدی داشته باشد.
ولادت امام حسن عسگری (ع)، ولادت عبدالعظیم حسنی و وفات حضرت فاطمه معصومه (س) از دیگر مواردی بود که در خطبه های نماز جمعه اراک به آنها پرداخته شد.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی اقامه می شود.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.