«محمد محمدی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این عملیات تمرینی به مدت 2 روز در روستاهای «قزلجه»، «فسنگان» و «کریان» بخش رودبار شهرستان تفرش با هدف کمک به تقویت سطح سلامت جامعه و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و سنجش آمادگی تیم ها در سطح منطقه و زمان های بحرانی برگزار شد.
وی بیان کرد: 30 نفر نیرو شامل پزشک، ماما، پرستار، کارشناس محیط، تغذیه و روانشناس در راستای اجرای این طرح از شهرستان های اراک، شازند و خمین در این طرح مشارکت داشتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: این عملیات تمرینی در 2 بخش درمانی و آموزشی اجرا شد که در بخش درمانی ویزیت، خدمات دارویی و خدمات پرستاری رایگان و در بخش آموزشی آموزش های لازم در زمینه های بهداشت محیط، بهداشت مادر و کودک، تغذیه و بهداشت روان ارائه شد.
محمدی گفت: توزیع بسته های بهداشتی در بین خانواده های آسیب پذیر از دیگر برنامه های این طرح در روستاهای محروم رودبار شهرستان تفرش بود.
وی اظهار داشت: برگزاری عملیات های تمرینی بهداشت و درمان اضطراری این جمعیت گامی مثبت در راستای خدمت به اقشار مختلف جامعه به‌ ویژه روستائیان در مناطق دور افتاده است.
شهرستان تفرش از توابع استان مرکزی است و در این منطقه بیش از 50 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.