سید علی آقازاده گفت: نه بنده و نه هیچ یک از مسئولان و مقام‌ها حق ندارند در روند انتخاب شهردار جدید اراک و در کار شورای شهر دخالت کنند.

استاندار مرکزی در گفت‌ و گو با ایلنا در خصوص روند انتخاب شهردار جدید اراک، اظهار کرد: بنده به عنوان استاندار مرکزی بارها اعلام کرده ام که به نظر و رای یازده عضو شورای شهر اراک اعتقاد دارم، لذا باور من این است که شورا بهترین تصمیم را در انتخاب شهردار جدید اراک  اتخاذ خواهد کرد.

آقازاده ادامه داد: نه بنده و نه هیچ یک از مسئولان و مقام ها حق ندارند در روند انتخاب شهردار جدید اراک و در کار شورای شهر دخالت کنند؛ چرا که باید فضا به نحوی مدیریت شود که پارلمان شهری در آزادی عمل کامل، دست به انتخاب بهترین گزینه بزند.

آقازاده درباره گزینه های مطرح شده برای تصدی سمت شهرداری اراک، افزود:استانداری مرکزی هنوز هیچ یک از گزینه های مطرح شده  در شورای شهر را مورد بررسی قرار نداده است.

استاندار مرکزی اظهار کرد: باید دید که شورای شهر کدام یک از گزینه های بررسی کرده را انتخاب می کند.

علی آقازاده، انتخاب شهرداری آشنا با نیازهای امروز شهر اراک را دارای اولویت دانست و گفت: گزینه هایی که توسط شورای شهر مورد بررسی قرار گرفته، هر یک دارای فاکتورها و ویژگی های مد نظر این شورا بودند چرا که پارلمان شهری، گزینه ها را منطبق با نیازهای اراک مورد بررسی قرار داده است که به دنبال همین امر نیز مجددا تاکید می کنم که شورای شهر در انتخاب شهردار کاملا مختار خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: بنده امیدوار بودم که شورای شهر اراک تعداد بیشتری از بانوان دارای پیشینه مناسب را به عنوان گزینه تصدی سمت شهرداری معرفی کند تا اعتماد خود را در اذهان عمومی به مدیریت جامعه زنان ثابت کند . 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.