«رضا مرادی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی ها حاکی از آن است که در ساعات عصر روز شنبه آسمان استان مرکزی با رشد ابر و در برخی از نقاط رگبار باران و رعد وبرق ، وزش باد و گردوخاک همراه خواهد بود.
وی بیان کرد: وضعیت هوای استان بر اساس نقشه های فعلی به صورت صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، در روز دوشنبه در ساعات صبح صاف و در ساعات عصر در نیمه جنوبی کمی تا قسمتی ابری و در نیمه شمالی استان افزایش ابر پیش بینی شده است.
مسئول پیش بینی اداه کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: دمای هوا بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در روزهای گذشته کاهش محسوسی داشت به طوریکه بیشینه دما در همه شهرهای استان در گرمترین ساعات بعدازظهر دیروز (جمعه) به کمتر از 30 درجه سانتیگراد رسید.
مرادی اظهار داشت: پیش بینی می شود دمای هوا تا فردا بین یک تا 2 درجه سانتیگراد افزایش یابد اما از روز دوشنبه دمای هوا دوباره روند کاهشی خواهد داشت.
وی گفت: خمین با بیشینه دمای 30 و چهار دهم درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و شازند با کمینه دمای 6 و هشت دهم درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهر استان مرکزی در شبانه روز اخیر بوده است.
241 کیلومتر بارندگی در سال زراعی جاری (اول مهرماه سال گذشته تاکنون) در استان مرکزی به ثبت رسیده است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.