«سعید امجدی »روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با این منابع اهدایی در یک سال اخیر ساخت سالن ورزشی چند منظوره در روستای جلماجرد، ایجاد زمین چمن ، تعمیر و تجهیز زورخانه و اهدای یک دستگاه خودرو در حوزه ورزشی خمین به ثمر نشسته است.
وی توضیح داد: 10 میلیارد ریال توسط یک خیر خمینی برای سالن چندمنظوره شهدای روستای جلماجرد سرمایه گذاری شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان خمین ادامه داد:این سالن چند منظوره ورزشی ظرفیت مناسبی برای برگزاری مسابقات مختلف توپی و غیر توپی و همچنین آیین های فرهنگی و مذهبی دارد.
امجدی بیان کرد:زمین چمن ورزشگاه شهید مطهری خمین نیز 20 سال نیمه کاره بود که با اهدای 2 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط یک خیر نیکوکار در حال بازسازی و ساماندهی است.
وی ادامه داد: در این ورزشگاه زمین چمن فوتبال در ابعاد 90 در 110 متر مربع با اجرای عملیات خاکبرداری و با استفاده از شیوه های نوین کاشت و آبیاری تحت فشار ایجاد می شود.
رئیس ورزش و جوانان خمین گفت: ایجاد زیرساخت های ورزشی هزینه بر است و مشارکت خیران در توسعه زیر ساخت های ورزشی اثرات مطلوبی در حوزه ورزش و جوانان و سلامت جامعه دارد.
خمین در رشته های پینگ پنگ، ورزش همگانی، کوهنوردی، دوچرخه سواری، شطرنج، تیر وکمان، دارت و رزمی صاحب مدال آوران ملی و جهانی است.
13 باشگاه ورزشی زیرپوشش ورزش و جوانان، 12 مکان ورزشی دولتی و هفت مکان بخش خصوصی در شهرستان خمین فعال است.
چهار هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان 105 هزار نفری خمین فعال است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.