به گزارش روز شنبه پایگاه خبری ورزش و جوانان دلیجان،در رده سنی بزرگسالان مردان این دوره از مسابقات در بخش ریکرو «سعید پناهی» از استان اصفهان، «عباسعلی خسروی» از مرکزی و «شهاب طاهری » از اصفهان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.
«مهناز قره باغی» از همدان، «الهام کلامیان» از قم و «سمیه رحیمی» از اصفهان در رده سنی بزرگسالان بانوان بخش ریکرو اول تا سوم شدند.
در مسابقات تیر و کمان در رده سنی بزرگسالان مردان در بخش کامپوند نیز «علی عبودیت»، «امید طاهری» و «مجید کیانزاد» از استان اصفهان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
برترین های رده سنی بزرگسالان بانوان بخش کامپوند این مسابقات نیز «نرگس اسحاقیان» از اصفهان،« رویا شاهمرادی» از قم و «هدیه مالمیر» از تهران بودند.
«الهه قدیری» از تهران، «زهرا شیخی» از اصفهان ،«اسما بیگی» از یزد نیز در رده سنی زیر 18 سال بانوان بخش ریکرو مقام اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کردند.
در رده سنی زیر 18 سال مردان بخش ریکرو ، «ارشک فاضل» از اصفهان ، «امیرحسین پورحامدی» از تهران و «جواد معتمدی» از اصفهان اول تا سوم شدند.
همچنین درمسابقات تیر و کمان در رده سنی زیر 18 سال مردان در بخش کامپوند «امیرمهدی جلالی» از زنجان، «صدرا حجازی» از کرمان و «علی خانقلی» از تهران عنوان های اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.
در رده سنی زیر 18 سال بانوان بخش کامپوند نیز «هلیا محمدی» از مرکزی، «سارا جلالی» و «پریا وثوقی» از دلیجان استان مرکزی به ترتیب برتر شدند.
120 وررشکار تیرانداز از 21 استان در این رقابت ها در بخش های ریکرو و کامپاند از 2 رده سنی زیر 18 سال (نونهالان و نوجوانان) و رده بزرگسالان حضور داشتند.
این مسابقات روز جمعه در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر (تربیت بدنی ) دلیجان برگزار شد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی 50 هزار نفر جمعت و حدود سه هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.