به گزارش ایرنا « عباس سروش »عصر چهارشنبه در آیین افتتاح آبرسانی به 15 روستای تفرش از مسیر چشمه هفتیان افزود: شهیدان رجایی و باهنر به معنای واقعی جان خود را در راه خدمتگزاری به مردم نثار کردند.
وی بیان کرد: همه باید قدر داشته ها، دین، فرهنگ و مسئولان انقلاب اسلامی را بدانند و برای توسعه بیش از پیش کشور تلاش کنند.
معاون وزیر نیرو ادامه داد: ممکن است برخی از مسئولان کشور قصوری در خدمتگزاری داشته باشند اما بیشتر آنها در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
استاندار مرکزی نیز در این آیین گفت: طرح آبرسانی به تفرش یکی از مطالبات مهم شهروندان این منطقه است که از سال های دور مطرح بوده است.
سید «علی آقازاده» افزود: این طرح در دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار گرفت و مرحله اول آن در ششمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: آبرسانی به 25 روستای دیگر این شهرستان نیز در دست پیگیری بوده و امید است تا پایان سال جاری به پایان برسد.
استاندار مرکزی ادامه داد: 600 میلیارد ریال اعتبار تاکنون برای بخش اول این طرح هزینه شده و اتمام طرح و اتصال آب شهر تفرش به این شبکه، نیازمند حدود یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار است.
آقازاده بیان کرد: نگاه دولت به مناطق محروم و کم برخوردار پررنگ است و امید است قدم های بلند در این مناطق روز به روز افزایش یابد.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: 100 درصد اعتبارات سال 97 طرح آبرسانی روستاهای تفرش از سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافته است.
محمد حسینی افزود: 80 میلیارد ریال نیز از محل ماده 10 و 12 مدیریت بحران برای پیشرفت این طرح در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: 6 روستای شهرستان تفرش در ششمین روز از هفته دولت از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و تلاش برای گاز دار کردن سایر روستا نیز در دست پیگیری است.
36 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 740 میلیارد ریال در ششمین روز از هفته دولت با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان در تفرش به بهره برداری رسید.
استاندار مرکزی با ورود به شهرستان تفرش مورد استقبال مردم و مسئولان این منطقه قرار گرفت و در بدو ورود به گلزار شهدای این شهر رفت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
دیدار با خانواده شهید محمود هزارخانی از دیگر برنامه های پیش بینی شده بود.
شهید محمود هزار خانی متولد 1347 جفتان تفرش است که در سال 1367 در عملیات مرصاد توسط نیروهای عراقی دستگیر و پس از چند روز اسارت در عراق به شهادت رسید.
شهرستان تفرش از توابع استان مرکزی است و در این منطقه بیش از 30 هزار نفر زندگی می کند.
3005/1955/3075/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.