به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد اسلامی شامگاه سه شنبه در یادواره سرداران و 562 شهید شهرستان تنکابن افزود: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب با بکارگیری تفاله های خاندان پهلوی، منافقین و گروه های محارب در صدد هستند تا نقشه ها و توطئه های نخ نما شده خود را تکرار نمایند تا شاید بتوانند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند.
وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا یکی از مهمترین راه های حفظ و صیانت از فرهنگ ناب و انسان ساز شهادت است ، اظهار داشت : دشمنان اکنون به طور شفاف اعلام می کنند که به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما باید بدانند که به برکت خون شهدا این انقلاب پایدار و مستحکم خواهد ماند.
اسلامی، خاطر نشان کرد : دشمنان وقتی دیدند نمی توانند با جنگ نظامی به اهداف خود برسند تلاش کردند تا با جنگ اقتصادی وارد شوند و مردم را نسبت به نظام بدبین و ناراضی کنند و اما ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر توطئه های آنها را خنثی خواهد کرد.
وی به تقویت ارزش پول ملی کشور اشاره کرد و بیان داشت : اگر مردم به منظور تقویت ارزش پول ملی از خرید اقلام غیر ضرور مثل ارز خودداری کند و قوه قضائیه نیز با اخلالگران اقتصادی برخورد نماید مطمئن باشید روند تخریب اقتصاد کشور مهار خواهد شد.
به گفته استاندار مازندران ، دشمنان تلاش دارند تا به بهانه های مختلف همچون حقوق بشر ، صلح خاورمیانه و مباحث هسته ای جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار قرار دهند اما نمی دانند که ملت سرافراز ایران اسلامی تا آخرین خون خود از اسلام و انقلاب دفاع خواهد نمود.
وی یادآور شد : دفاع از آب و خاک ، باورها ، اعتقادات و ارزش های انقلاب اسلامی یک تکلیف است و همه آحاد جامعه باید به آن عمل کنند.
استاندار مازندران پیش از این آیین از برخی پروژه های عمرانی شهرستان تنکابن بازدید کرد و از نزدیک روند اجرایی آنها را مورد بررسی قرار داد.
پل روستای لزربن ، جاده تنکابن به قزوین و الموت ، کارخانه چای شریعت و کارگاه سفالگری روستای سلیم آباد از مهمترین پروژه های بازدیدی استاندار مازندران در شهرستان تنکابن بود.
شهرستان 165 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
/1602/7513/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.