به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی تارتار پنجشنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر نساجی مازندران در جمع خبرنگاران ، افزود : فکر می کنم پیروزی حق کسی نبود و با روندی که بازی داشت ، تساوی بهترین نتیجه و عادلانه بود.
وی با قدردانی از هواداران تیمش که از جنوب کشور برای حمایت از تیمشان به قائمشهر آمده بودند ، گفت : در مجموع دو تیم بازی جذاب و تماشاگر پسندی به نمایش گذاشتند و هواداران از عملکرد دو تیم راضی بودند.
تارتار با اظهار این که از تیم نساجی شناخت خوبی داشتند ، افزود : با شناسایی نقاط ضعف این تیم توانستیم برنامه های خودمان را پیاده کنیم .
وی در خصوص محدودیت هایی که وزارت نفت اخیرا برای اختصاص بودجه به تیم های زیر پوشش این وزارتخانه داشته است ، گفت : ما با قدرت به کارمان تو لیگ ادامه خواهیم داد و با توجه به شرایطی که تیم دارد ، کسی از ما انتظار و توقع قهرمانی ندارد.
سرمربی تیم پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد که مسئولان استان بوشهر تا دیر نشده حمایت های خودشان را از تیم پارس داشته باشند تا شرایط بهتری در لیگ برتر رقم بخورد.
تارتار با بیان اینکه برخی ها در این بازی تصور داشتند بازیکنان تیمش وقت کشی کردند ، افزود : قضاوت بی انصافانه ای است ، من دوست دارم یک بار فیلم این بازی را همه ببینند و متوجه این خواهند شد که وقت کشی صورت نگرفته است.
دیدار دو تیم نساجی مازندران و پارس جنوبی بوشهر در چهارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور پنجشنبه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.