به گزارش خبرنگار ایرنا ، رییس دانشگاه پیام نور مازندران ریاست دبیرخانه منطقه 2 دانشگاه پیام نور کشور شامل گیلان ، مازندران و گلستان را هم بر عهده دارد.
شیخ الاسلامی پیش از این مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان قم بود و مدتی هم ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری را برعهده داشت.
هم اکنون 18 واحد دانشگاه پیام نور در مازندران فعالیت دارد و 16 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاهها تحصیل می کنند .
حسین نازک تبار پیش از شیخ الاسلامی سرپرستی دانشگاه پیام نور مازندران را برعهده داشت . نازک تبار به ریاست دانشگاه پیام نور ساری منصوب شد .
رییس جدید دانشگاه پیام نور مازندران در مراسم معارفه اش گفت : همه مدیران فعلی کشور پرورش یافتگان دانشگاهها هستند و نوع واکنش و تصمیم گیری برای خدمات دانشجویی در این پروراندن تاثیر دارد.
وی نگاه و توجه ویژه تر از سوی مدیران به دانشگاهها را خواستار شد و افزود که این وضعیت می تواند در پرورش نسل تحول آفرین در دانشگاهها یاریگر باشد .
رییس دانشگاه پیام نور مازندران گفت : نیروی متخصص و متعهد نیاز اول و آخر درون دانشگاه است تا جوانان به عنوان امانت به آنها سپرده شود .
شیخ الاسلامی افزود : رشته های تحصیلی دانشگاهها باید تجدید نظر شود و برخی از آنها اشباع شده اند و این رشته ها باید جای خود را به رشته های کارآفرین بدهند .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.