به گزارش ایرنا حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری افزود: در حالیکه مردم از بیکاری، گرانی و افزایش بی رویه ارز گله مند هستند شماری سودجو از این امر سو استفاده کرده و به جایگاه رفیع ولایت و ارزشهای نظام توهین می کنند.
وی انتقاد از مسئولان را یک حق مسلم برای مردم دانست و افزود: متاسفانه در بسیاری از مواقع بخاطر کم خردی، عدم رعایت اخلاق اسلامی و سواستفاده دشمنان، انتقاد به تخریب خادمان نظام می انجامد.
مسئوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از سران سه قوه خواست تا با همدلی و پیروی از نظرات رهبر معظم انقلاب در رفع مشکلات معیشتی مردم کوشیده و بطور جد با مفسدان اقتصادی برخورد کنند.
خطیب جمعه ساری با اشاره به اینکه مردم خداجوی ایران اسلامی در 40سال اخیر همواره یار و یاور ولایت فقیه و ارزشهای الهی بوده اند، یاد آور شد: مسئولان به پاس این همه فداکاری و از خود گذشتگی همواره باید در رفع مشکلات شهروندان بکوشند.
او همچنین از شهدا به عنوان افتخارات جمهوری اسلامی نامبرد و گفت: به هوش باشیم تا در صورت کوچکترین کم کاری و غفلت جوابگوی آنان خواهیم بود.
وی از تشکیل شورای هماهنگی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اقدامات تاریخی امام راحل نام برد و افزود: رهبر معظم انقلاب نیز ضمن تجلیل از کارکنان این شورا همواره فرمودند اگر چنین شورایی را نداشتیم با مشکلات و معضلات فراوانی مواجه می شدیم.
امام جمعه موقت ساری از 17مرداد به عنوان سالگرد شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا یاد کرد و حرفه خبرنگاری را یکی از حساسترین و دشوارترین مشاغل جهان دانست.
وی از خبرنگاران خواست تا حفظ مصالح ملی و صداقت و درستی را از موارد مهم کارخود بدانند و از مسئولان نیز خواست تا رسیدگی به وضعیت خبرنگاران را در دستور کار خود قرار دهند.
خطیب جمعه ساری از سالگرد تشکیل حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی یاد و تصریح کرد: امروزه وضعیت معیشتی مردم با حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی همخوانی ندارد.
وی گفت: حقوق بشر در آمریکا و سایر همپیمانانش رعایت نشده و تنها به یک دستاویز مبدل شد بطوریکه در صورت انتقاد هر یک از کشورهای جهان آن را به نقض حقوق بشر متهم می کنند.
7330/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.