به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان این مسابقات که پنجشنبه شب درمجموعه ورزشی ایرانا بابل برگزار شد، در دیدار نهایی جدول اصلی بخش انفرادی رده سنی کمتر از 12 سال ، ' امیرعلی قوام' از تهران با پیروزی برابر' کسری رحمانی' از فارس قهرمان شد وجایزه نقدی این مسابقات را نیز از آن خود کرد.
' آرتین نظری ' از تهران و 'محمدمهدی فرج پور' از اصفهان نیز به طور مشترک سوم شدند.
در بخش تیمی این رده نیز ' تیم دو نفره ' امیرعلی قوام و آرتین رضایی' از تهران برابر همشهریان تهرانی خود پیروز شدند و قهرمانی تیمی این مسابقات را نیز جشن گرفتند.
همچنین تیم ' نبی لو و نجاریان ' از آذربایجان غربی و ' آرین حسن زاده و سام پازوکی' از مازندران به طور مشترک به مقام سومی دست یافتند.
در رده سنی کمتر از 14 سال وبخش انفرادی این مسابقات، ' پارسا افسری' از فارس در دیدار نهایی با پیروزی برابر ' امیررضا آرمیون' از آذربایجان غربی به مقام قهرمانی رسید و مقام سومی مشترک این رده نیز به ' سامان رضائیان ' از فارس و ' علیرضا گلزاد ' از اصفهان رسید.
همچنین در بخش تیمی رده سنی کمتراز 14 سال، تیم دو نفره ' حمید الیاسی و آریو جوادی' از تهران با پیروزی برابر ' پارسا افسری و سامان رضائیان ' از فارس بر سکوی نخست وقهرمانی تکیه زدند و مقام سومی مشترک نیز به نمایندگان اصفهان وآذربایجان غربی رسید.
مسابقات تنیس رده های سنی کمتر از 12 و 14 سال قهرمانی پسران کشور با حضور 87 شرکت کننده از استانهای مازندران ، البرز، کرمانشاه ، فارس، خراسان رضوی ، هرمزگان ، کرمان ، قم ، قزوین ، سمنان ، گلستان ، خوزستان ، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری ، تهران ، آذربایجان غربی ، اصفهان ، ایلام ، بوشهر و یزد به مدت یک هفته در باشگاه ایرانا بابل برگزار شد.
' انیس رسولیان' به عنوان سرداور این دوره از مسابقات بود و ' ندا خیرخواهان، نورا موسوی، ندا کاظمی ، مهشید عروجی واحسان جهانی' در تیم داوری این مسابقات حضور داشتند.
ک/7327/1899
انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.