به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد حسین زادگان روز پنجشنبه در جلسه اقماری شورای اداری شهرستان های شرق مازندران که در بهشهر برگزار شد ، افزود : رقابت های جناح های سیاسی باعث شده تا برای ضعیف نشان دادن دولت رقیب با سیاه نمایی بر روی عملکردهای خوب خط بکشیم .
وی ادامه داد : برای تخریب جناح مقابل ، عملکردها نادیده گرفته می شود و حتی حاضرند که به دشمنان برای تخریب جناح مقابل خوراک کاری بدهند .
معاون استاندار مازندران تاکید کرد : نباید خودزنی گروههای مختلف بکنیم و باید عملکردها برای مردم بیان شود تا آنها بدانند که کار در حال انجام است .
وی ، مقصر بخشی از مشکلات پیش آمده در جامعه که منجر به گلایه از سوی مردم شده را مسئولان دانست و افزود : چرا نباید مسئولان از کارهای انجام شده خبر نداشته باشند که بدینگونه دولت ها را کم کار خطاب بکنند ؟
حسین زادگان اضافه کرد : دشمنان همواره با روش های مختلف جنگ و تحریم بدنبال ضربه زدن به مشروعیت سیاسی نظام بوده و است و این موضوع را با ایجاد شکاف میان ملت و نظام پیگیری می کنند .
وی ادامه داد : ملت تحریم دیده و جنگ کشیده ایران می داند که همه اینها تلاشی برای خدشه دار کردن نظام است و با اتحاد و همبستگی بار دیگر در برابر مسائل اخیر هوشیارانه برخورد می کند .
حسین زادگان همچنین خطاب به فرمانداران از آنها خواست از تبلیغات زودرس انتخاباتی افراد در شهرستان ها جلوگیری و با آنها برخورد بکنند .
معاون استاندار مازندران اضافه کرد : مدیران دستگاههای اجرایی در شهرستان ها فعال تر عمل بکنند و به مدیر ساعت 7 و 14 نیاز نداریم .
وی که شرایط فعلی کشور را فوق العاده توصیف کرد ، افزود : با توجه به این شرایط ، انتظار کار فوق العاده از مدیران داریم و هر کسی نمی تواند بدینگونه باشد می تواند برود و جای خود را به کارآمدها بدهند.
معاون سیاسی استاندار مازندران با اشاره به قرار داشتن در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ، گفت : نسل جوان را باید متقاعد بکنیم و برغم اینکه با کمبود و محدودیت بودجه ای و فشارهای روانی که اکثرا از خارج تحمیل می شود ، مواجه هستیم اما مسئولان در مسیر خدمات رسانی و رفع مشکلات مردم تلاش می کنند .
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.