سید ابراهیم تاکامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اکنون دمای هوای ساری ، مرکز استان مازندران 32درجه سانتی گراد است که این درجه دما در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته به 36درجه سانتی گراد افزایش می یابد .
وی شرایط جوی مازندران را طی 2 روز پایانی هفته صاف تا نیمه ابری اعلام کرد و گفت : پیش بینی می شود این وضعیت آب و هوایی به همراه بارش های پراکنده در اکثر نقاط استان همراه باشد .
کارشناس پیش بینی و پیش یابی هواشناسی مازندران در خصوص وضعیت دریا نیز اعلام کرد : دریا امروز مواج و برای شنا کردن خطرناک است و توصیه می شود که مردم از شنا بپرهیزند .
وی ادامه داد : شرایط دریا برای فردا با موج کوتاه است و افراد می توانند با رعایت نکات ایمنی در محدوده طرح سالمسازی دریا ، شنا بکنند .
به گفته تاکامی وضعیت شرایط جوی هوا در مازندران از ابتدای هفته آینده تغییر خواهد کرد و مردم استان کاهش دما چند درجه ای را احساس خواهند کرد .
وی گفت : دمای هوای استان از شنبه هفته آینده به نسبت روز جمعه سه درجه کاهش می یابد و بارش های پراکنده نیز در اکثر نقاط استان پیش بینی می شود .
روزگذشته در اکثر مناطق مازندران بارندگی های پراکنده رخ داد .
تاکامی در خصوص میزان بارندگی های روز گذشته در مازندران نیز گفت : بیشترین بارش در منطقه گالش محله رامسر به میزان 60 میلی متر گزارش شد .
وی بیشترین بارش های ثبت شده دیروز در مازندران را مربوط به مناطق غرب استان اعلام کرد .
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.