به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری با تاکید بر برخورد جدی با مفسدان اقتصادی گفت: فرد فرد آنان باید از طریق رسانه های عمومی بویژه تلویزیون به محاکمه و به مردم معرفی شوند.
وی با بیان اینکه اخلال کنندگان بازار موجب ناامیدی و افزایش مشکلات معیشتی مردم شده اند، افزود: عدم برخورد قاطعانه با آنان بهانه ای برای دشمنان یاوه گو خواهد بود.
او یادآور شد: مردم شریف و ولایی ایران اسلامی در هر شرایطی از انقلاب و ارزش های آن دفاع کردند و هم اینک نباید بخاطر مشتی سود جو متضرر شوند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مبارزه با آمریکا در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است و گرانی ارز نمی تواند خللی در آن ایجاد کند.
خطیب جمعه ساری سفر تاریخی رئیس جمهوری به اروپا و سخنرانی وی را یک اقدام متهورانه توصیف کرد و افزود: مواضع ایشان چه در باره غیرقانونی بودن نظام صهیونیستی و چه در زمینه صدور نفت موجب شادی دوستداران و نگرانی دشمنان نظام شد.
وی ادامه داد همچنین پیام سردار سلیمانی به رئیس جمهوری ثابت کرد که بر خلاف تصور دشمنان سپاه و دولت ید واحده بوده و دست بدست هم در مقابل استکبار جهانی می ایستند.
آیت الله طبرسی اضافه کرد که اگر چه دلمان نمی خواهد اما اگر آمریکا به خیره سری ادامه داده و مانع صدور نفت ایران شود ما نیز اجازه عبور نفت از تنگه هرمز را نخواهیم داد.
وی همچنین ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع ) گفت: تا پیش از ظهور این امام همام شعیه را تنها به شمشیر می شناختند در حالیکه پس از ایشان شیعه با منطق متعالی جهانگیر شد.
/7330/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.