به گزارش خبرنگار ایرنا ، این پدر 37 ساله به همراه دختر سه ساله اش عصر یکشنبه هفته جاری در منطقه لاریجان شهرستان آمل به داخل رودخانه سقوط کردند و امدادگران هلال احمر از آن زمان تاکنون در جست و جو بودند.
رییس جمعیت هلال احمر آمل روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که امدادگران ظهر امروز جسد بی جان پدر را در منطقه ' استرابکو ' از آب بیرون کشیدند ، اما جسد دختر تاکنون پیدا نشده است.
جمشید نیکزاد با تاکید بر این که جست و جو همچنان ادامه دارد ، افزود : جسد این شهروند اراکی یک و نیم کیلومتر پایین تر از محل سقوط به ریشه درختان تنیده شده در آب چسبیده بود.
وی گفت که جسد برای انجام تشریفات ادارای به پزشکی قانونی برده شد تا تحویل خانواده اش شود.
رییس جمعیت هلال احمر آمل افزود : از شامگاه یکشنبه تاکنون 20 نفر از امدادگران در قالب چهار تیم امداد و نجات برای پیدا کردن جسد پدر و دختر اراکی در حدفاصل تونل وانا تا ابتدای محدوده استرابکو در کیلومتر 65 جاده هراز در حال جست و جو هستند.
وی گفت که عملیات جست و جو تا روز جمعه برای پیدا کردن جسد کودک سه ساله ادامه می یابد.
نیکزاد شدت بالای خروجی آب و عمیق مسیرهایی از رودخانه هراز در حدفاصل محدوده وانا به سمت پایین دست را از دلایل کندی و سخت شدن عملیات امداد و نجات بیان کرد.
وی در عین حال از مسافران و گردشگران خواست از اسکان ، توقف و حتی عکس گرفتن در حاشیه رودخانه هراز خودداری کنند و خودشان را به پرتگاهها نزدیک نکنند.
رییس جمعیت هلال احمر آمل گفت : متاسفانه هر ساله بویژه در زمان تعطیلات برخی مسافران عبوری به دلیل ناآشنایی به وضعیت رودخانه و شدت آب و عمیق آن دچار حوادث می شوند.
رودخانه هراز یکی از 120 رشته رودخانه در مازندران است که در میان کارشناسان حوزه رودخانه ها از آن به عنوان 'رودخانه وحشی ' نام برده می شود.
در 2 سال گذشته دسته کم 10 نفر به علت سقوط در داخل رودخانه هراز جان خود را از دست دادند.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.