رئیس کمسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری پیشنهاد کرد تا سامانه نظارت بر قراردادهای شهرداری ساری و توزیع الکترونیکی میوه و تره بار در شهر ساری راه اندازی شود.

به گزارش ایلنا از ساری،قاسم قاسمی امروز در بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری از طراحی " سامانه نظارت بر قراردادهای شهرداری ساری خبر داد و اظهار داشت: این سامانه با اهداف پیوستی در حوزه‌های مختلف مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به گستردگی حجم قراردادهای شهرداری و همچنین افزایش طرح ها و نیروهای انسانی در حوزه های عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی به این واحدهای مردم محور ضرورت فراوانی است  .

رییس کمسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری گفت: با توجه به بعد نظارتی شورا بر عملکرد شهرداری و حجم گسترده فعالیت های شورا در این حوزه و نظارت برحسن انجام  و مدیریت فرایند و برنامه ریزی اجرای ین طرح از ضروریات محسوب می‌شود.

وی نظارت و کنترل مکانیزه و یکپارچه بر انجام فعالیت شهرداری ، الکترونیکی کردن تمامی فعالیت ها و فرایندهای نظارتی خدمات شهری به منظور تسریع ، استاندارد سازی تولید گزارشات مدیریتی بمنظور تصمیم سازی و تصمیم گیری بهنگام و بهینه و کاهش هزینه های مازاد ناشی از نظارت به شیوه سنتی را از اهداف این طرح برشمرد.

قاسمی ادامه داد: این طرح با رویکرد شهر الکترونیک با اهداف بهره وری از میزان فناوری و اطلاعات در مدیریت شهری و نظارت بر امور قراردادهای شهرداری و براساس نیازها ، نظارت بر نیروی انسانی در قراردادها  وتسهیل در خدمات است.

وی نیاز سنجی، توجه و برنامه ریزی ویژه جهت پاسخگویی بهتر و مطلوب تر به کمبود ها را از مزیت های این سامانه عنوان کرد و افزود:عملیاتی شدن این طرح می‌تواند از فساد اداری جلوگیری کرده و بر سلامت اداری در شهرداری افزون کند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری  در بخش دیگر از سخنانش به توزیع الکترونیکی میوه و تره بار در شهر ساری  اشاره کرد و گفت این طرح در ادامه رسالت شورای شهرداری برای ایجاد درآمد پایدار و رفاه حال شهروندان در شهرداری ساری است.

وی  با بیان اینکه این کمیسیون به دنبال عقد قرارداد با بنیاد ملی نخبگان مازندران برای اجرای سامانه الکترونیکی شدن فروش و توزیع میوه و تره و بار است و افزود: با همت مرکز پژوهش  شهرستان ساری طرح توزیع الکترونیکی میوه و تره بار مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با بررسی های کامل این طرح در مرکز مازندران اجرایی شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.