غلامرضا نوری زاده دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این تیم در فصل جاری مسابقات ، جانشین تیم کشتی آزاد بیمه رازی جویبار شد که در مسابقات سال گذشته حضور داشت.
وی علت این تصمیم را حضور و اشتیاق علاقه مندان بسیار در شهر بابل برشمرد .
دبیر هیات کشتی مازندران در خصوص کادر فنی تیم بیمه رازی هم گفت که سال قبل مربیگری این تیم بر عهده غلامرضا محمدی بود ولی امسال تیم بیمه رازی بابل با سرمربیگری محسن کاوه و همچنین مربیگری پژمان درستکار و داود رخش خورشید فعالیت خواهد کرد.
نوری زاده افزود : بر اساس شنیده ها ، این تیم تاکنون با دستکم 13 کشتی گیر قرارداد داخلی امضا کرده و تصمیم مدیران باشگاه بر این است تا بهترین های این رشته را برای حضور موفق در لیگ برتر و کسب عنوان قهرمانی در اختیار بگیرند.
هفته گذشته نیز تیم پاس ساری به عنوان نخستین نماینده مازندران برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاههای کشور اعلام آمادگی کرده بود.
تیم پاس در فصل گذشته این مسابقات با نام تیم پاس رستمکلا حضور داشت و در پی توافقی که میان باشگاه فرهنگی ورزشی پاس و هیات ورزش های کارگری مازندران انجام شد ، این انتقال از شرق به مرکز مازندران انجام شد.
حسین کریمی مربی مازندرانی و از اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک ریو به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده و محمد یوسفی مربی فصل گذشته تیم پاس رستمکلا نیز در کادر فنی جدید تیم پاس ساری حضور خواهد داشت.
مازندران در رقابت های امسال لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاههای کشور که هفته سوم آن به پایان رسیده با چهار تیم پتروشیمی بهشهر ، هیات کشتی بابلسر ، شهدای پازوار امیرکلا و شهر بی نقطه ساری حضور دارد.
فصل جدید مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاههای کشور از شهریور ماه شروع می شود.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.