به گزارش خبرنگار ایرنا ، بنا بر ادعای برخی از بازیکنان سابق عمران شهرداری ساری ، این باشگاه بابت دستمزد بازیکنان مبایعه نامه پنج واحد آپارتمان در شهر ساری را با قیمت تقرینی 25 میلیارد ریالی اختیارشان قرار داده که با گذشت یک سال و نیم به دلیل وجود مدعیان جدید ، واگذاری این ملک به آنها نیز پا در هواست.
علی جلوه بازیکن اسبق عمران شهرداری ساری میزان طلبش را از باشگاه عمران شهرداری ساری حدود یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت که باشگاه قرار بود بابت طلب حدود 25 میلیارد ریالی بازیکنان ، پنج واحد آپارتمان را در شهری ساری به آنها واگذار کند.
وی افزود : مبایعه نامه این آپارتمان ها نیز به نام بازیکنان طلبکار صادر و قرار شد تا آبان ماه سال 95 انتقال قطعی انجام شود که تاکنون به دلیل طلب مالک از سازمان عمران شهرداری ساری این کار انجام نشده است.
جلوه اظهار داشت : با تغییر و تحول در سازمان عمران شهرداری ساری ، مدیران جدید هم خود را ملزم به تعهد باشگاه نمی دانند و بازیکنان نیز برای دریافت دستمزدشان در بلاتکلیفی به سر می برند.
این بازیکنان اسبق سازمان عمران شهرداری ساری خواهان مشخص شدن وضعیت مطالباتش از سوی مسئولان شهری به خصوص شهرداری و شورای اسلامی شهر شد.
حسین امیری دیگر بازیکن این باشگاه هم میزان طلبش را 1.5 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت که با وجود داشتن مبایعه نامه با کد رهگیری و با گذشت 1.5 سال از زمان انتقال قطعی سند، نه سندی به نامشان خورده و نه طلبشان پرداخت شده است.
وی افزود : در شرایط فعلی پنج بازیکن سابق عمران شهرداری ساری در مجموع 25 میلیارد ریال از سازمان عمران شهرداری ساری طلب دارند و با وجود داشتن مبایعه نامه پنج واحد آپارتمان ، به علت بدهی سازمان عمران به مالک آپارتمان، سند قطعی به نامشان صادر نمی شود.
این والیبالیست مازندرانی گفت : به نظر می رسد چنانچه گشایشی در پرداخت مطالبات و یا انتقال سند آرپارتمان انجام شود، بازیکنان مجبور به شکایت خواهند شد.
مدیر روابط عمومی سازمان عمران شهرداری ساری بدهی سازمان متبوعش را به بازیکنان بابت یک فصل تیمداری تایید کرد و گفت که مطالبات مورد تایید مدیرعامل و هیات مدیره سازمان قرار دارد و از سوی هیات مدیره سازمان عمران نمایندگانی برای بررسی میزان دستمزد و قانونی یا غیر قانونی بودن میزان پرداختی تعیین شد.
شعبان وفایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار یارنا افزود : پس از بررسی نهایی هیات مدیره نسبت به پرداخت مطالبات دستمزد بازیکنان در چارچوب قانون اقدام خواهد کرد.
به گفته وی ، در صورت تایید بدهی از سوی هیات مدیره، این مطالبات با تایید از سوی شهرداری ساری به بازیکنان پرداخت خواهد شد.
مدیر روابط عمومی سازمان عمران شهرداری ساری گفت که تمام بررسی ها برای پرداخت مطالبات بازیکنان اسبق سازمان عمران با هدف تسویه کردن این مطالبات است و در هر صورت سازمان حق را به بازیکنان می دهد.
وفایی نژاد ابرازامیدواری کرد تا درآینده نزدیک نسبت به پرداخت دستمزد بازیکنان اسبق این باشگاه اقدام شود.
سازمان عمران شهرداری ساری دومین باشگاه مازنی حاضر در رقابت های والیبال لیگ برتر در فصل 96-95 بود که پس از یک سال حضور در این رقابت ها با وجود نتایج خوب به دلیل آنچه که منع قانونی برای تیمداری شهرداری و سازمان های وابسته اعلام شد ، کناره گیری کرد.
اگرچه ساروی ها ابتدا با نام سارویه و پس از آن با نام ساری 21 در لیگ برتر فصل 97-96 حضور یافتند، ولی این تیم به دلیل نتایج ضعیف به دسته یک سقوط کرد.
گفته می شود ساری 21 هم حدود 10 میلیارد ریال به بازیکنانش بدهی معوقه دارد و تاکنون این بدهی نیز پرداخت نشده است.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.