احمد اسدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به اینکه امروز خنک ترین روز هفته جاری بود، افزود : از صبح پنجشنبه با خروج سامانه بارشی از استان تا پایان تعطیلات عید فطر (شنبه) برای مازندران آسمانی صاف و در برخی مواقع نیمه ابری پیش بینی می شود و در دریا نیز شاهد کاهش امواج هستیم .
وی با بیان اینکه امروز دمای هوا در مرکز استان در گرم ترین ساعت به 24 درجه سانتیگراد رسید ، گفت: سامانه بارشی که روز گذشته وارد استان شد تا اواخر امروز در مازندران ساکن است و در این مدت مردم استان شاهد بارش های رگباری بخصوص در ارتفاعات هستند.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اعلام کرد: میزان بارش ها در 24 ساعت گذشته در برخی نقاط استان از 30 میلیمتر هم تجاوز کرد و منجر به بالا آمدن سطح برخی رودخانه ها شد.
اسدی گفت : شهر گلوگاه در بندپی شرقی بابل ، بورخانی در لفور سوادکوه و خشرودپی در بندپی غربی بابل به ترتیب با 34 ، 33 و 22 میلیمتر بیشترین بارندگی را در 24 ساعت گذشته ثبت کردند.
علاوه بر این اسدی از مردم و مسافران خواست که در زمان بارانی به خصوص در دامنه ها و در مجاورت با رودخانه ها اقامت نکنند و همواره از وضعیت جوی استان مطلع باشند.
همچنین رانندگان در محورهای استان با توجه به بارانی بودن جاده ها احتیاط لازم را در هنگام رانندگی انجام دهند .
استان مازندران 22 شهرستان و 58 شهر و همچنین بیش از 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد .
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.