استاندار مازندران به ضرورت تبیین ارزشهای انقلاب اسلامی بصورت محتوایی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی شامگاه امروز در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: باید با خرد جمعی و کار محتوایی چهلمین سالگرد ارتحال امام راحل رامتفاوت تر از گذشته برگزار کنیم.

وی افزود: در شرایط فعلی تنها آگاهی بخشی به مردم پاسخگو نیست، بایستی از همه ی ظرفیت برای تبیین ارزشهای انقلاب اسلامی بهره گیری کنیم.

استاندار مازندران گفت: اکنون دسترسی مردم به اطلاعات آسان است از طرفی هم اطلاعات نیز نامناسب است شرایط را هم برای جامعه نامتناسب می کند از اینرو مناسب سازی و محتوا بخشی به مسائل انقلاب اسلامی الزامی است.

وی با بیان اینکه  دشمن با عملیات تخریبی میخواهد ذهن مردم را مخدوش کند،افزود:معرفی نقشه دشمن از تاکیدات مهم است که آموزش و پرورش در معرفی این دسیسه نقش اثر گذاری دارد.

اسلامی به ثبات جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و تصریح کرد: این درحالی است که دشمن القا می کند که ایران کشور بی ثبات در منطقه است.

وی افزود:عملیات بی ثبات سازی ایران در منطقه نقشه اصلی دشمن است بنابراین جمهوری اسلامی ایران باید با عمق راهبردی برای حل این مسئله تدبیر اتخاذ کند.

استاندار مازندران با اشاره به وضعیت فعلی اقتصاد کشور، گفت: تنها راه برون رفت از شرایط فعلی توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: تا زمانی که اقتصاد ما در گرو بخش دولتی باشد توفیقی حاصل نخواهد شد از این رو باید برای خروج دستگاه ها از حیطه بخش دولتی تلاش کنیم.

اسلامی با بیان اینکه تا زمانی که کوچک سازی دولت صورت نگیرد و بخش خصوصی تقویت نشود، اقتصاد حال خوبی نخواهد داشت،ادامه داد:حمایت از مشاغل خانگی،رفع مشکلات واحدها و صنایع کوچک و ایجاد پروژه های زیر ساختی و فعالیت های اقتصادی درجهت رشد اقتصادی جامعه باید صورت گیرد.

وی توانمندسازی مردم در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی را مهم دانست و گفت: نقش دستگاه های اجرایی و حمایت دولت در تحقق اجرای این هدف تاثیر بسزایی دارد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.