مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران بر لزوم مردمی کردن بزرگداشت شهدا تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،مظلومی صبح امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن شماره دو استانداری برگزار شد ،اظهار داشت:تداوم فرهنگ ایثار در شکل مطلوب آن مستلزم این است که مسئولین و نسل امروزی به حماسه های ایثارگران بی تفاوت نباشند و با پاسداشت این فرهنگ، انگیزه و میل به ایثارگری را روزبه روز در جامعه تقویت نمایند.

وی با تاکید بر ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل جوان از شکل گیری 6 کارگروه با 21 عضو با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان خبر داد.

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران با بیان اینکه ساماندهی گلزارهای شهدا، نشان دهنده زنده بودن فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت در جامعه است،گفت:9 گلزار شهدای مازندران به مرکز فرهنگی تعبیه شده است.

وی توجه به اعزام راهیان نور و بهره برداری و روایت گری محتوایی اثر بخش از آغاز تا پایان سفر را از رویکردهای فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد .

مظلومی با تاکید بر مردمی کردن یادواره و کنگره شهدا گفت:رویکرد مردمی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از سرمایه های اصلی این فرهنگ است .

وی برگزاری جشن تولد بر مزار شهدا را از جمله اقدامات بنیاد شهید از سال 94 اعلام کرد و ادامه داد: طرح تولد شهدا طرح نویی است که از حالت تکراری خارج شده و با رویکردی جدید بر مزار شهدا برگزار می شود.

مظلومی با اشاره به ترویج مکتب ایثار و شهادت ،افزود: باید قبول کنیم نسل اول انقلاب در حال تحویل دادن سنگر به نسل های بعدی و جدید انقلاب هستند از این رو باید تلاش کنیم نسل جدید را با آرمان های نظام و انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا کنیم.

در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مازندران که صبح امروز در محل استانداری برگزار شد تمامی اعضای شورا ، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن نسل جوان با آرمان های انقلاب تاکید کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.