به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ،جلسه اجرای طرح های سرمایه گذاری در خصوص مجتمع های تفریحات دریایی، مجموعه های تفریحی، پروژه های میراثی، تله کابین، شهربازی، هتل، احیا بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و ... با مشارکت بنیاد مستضعفان کشور در 5 شهر استان به ریاست مهندس اسلامی، استاندار مازندران برگزار شد.

 استاندار مازندران در این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر عامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان کشور، مدیر کل دفتر امور شهری استانداری، فرمانداران، شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای رامسر، فریدونکنار، بابلسر، محمودآباد و بهشهر برگزار شد، با اشاره به این که در سواحل باید برای حضور سرمایه گذاران در راستای برخورداری مردم ظرفیت سازی کنیم، عنوان داشت: این سرمایه گذاری ها بنحوی دیده شده است تا دریا در فصول سال مورد استفاده عموم قرار گیرد.

مقام عالی دولت در مازندران بر احیا و نوسازی بافت های فرسوده و تبدیل فضای شهرها به محیطی زیبا و فرح بخش برای مردم تاکید کرد و گفت: رییس جمهور در خصوص نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد، عزم و تاکید جدی دارد و دولت برای تحقق این منظور، تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته است.

استاندار بر اجرای طرح های نفیس در مناطق میراثی و گردشگری با رعایت ضوابط موجود تاکید نمود و افزود: مناطق ویژه میراثی و گردشگری در برخی نقاط استان وجود دارد که می تواند در رونق اشتغال نیز نقش موثر ایفا نماید.

اسلامی تاکید کرد: همه باید با نگاهی یکپارچه و کلان به توسعه استان، ظرفیت های مازندران را بالفعل کنند و در جهت تمدن سازی و زیباسازی مناطق مختلف استان اهتمام نمایند.

مهندس کمیلی، مدیر عامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان کشور نیز در این جلسه به اجرای پروژه های مختلف در استان و سرمایه گذاری 150 میلیارد تومانی بنیاد در منطقه نمک آبرود و ساحل مربوطه و اجرای طرح های مختلف در این منطقه اشاره کرد و یاد آور شد: بنیاد مستضعفان آمادگی کامل دارد تا در اجرای پروژه های مختلف سرمایه گذاری گردشگری، تفریحی، احیا بافت های فرسوده و ... در مازندران مشارکت نماید.

گفتنی است، مصوبات متعددی در خصوص اجرا و بسط پروژه های یاد شده در 5 شهر رامسر، فریدونکنار، بابلسر، محمودآباد و بهشهر با مشارکت بنیاد مستضعفان با حضور استاندار مازندران به تصویب رسید.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 915160
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.