مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران از برگزاری جشن کارگری در کارخانه سیمان مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، کامران اصغری،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی  در دیدار با استاندار  مازندران به مناسبت هفته کارگر با اشاره به نقش مهم تشکلات در انعکاس رفع مشکلات کارگری گفت: خوشبختانه تعامل تشکلات کارگری  در استان مازندران  موجب کمتر شدن بروز مشکلات در جامعه کارگری شده است.

وی از ارائه پیشنهاد  کمیته ای متشکل از شرکای اجتماعی(کارگر-کارفرما-دولت) با حضوراستاندار مازندران برای رفع  مسائل و مشکلات کارگری خبر داد و گفت: این کمیته هر 3ماه مشکلات کارگران را بررسی و راهکارهای رفع آنرا ارائه می کند.

مدیر کل تعاون در ادامه با اشاره به اینکه هر ساله شاهد کاهش حوادث ناشی از کار در استان هستیم افزود:  در سال گذشته طبق اعلام پزشکی قانونی 81 نفر فوتی بر اثر حوادث ناشی از کار داشتیم که نسبت به سال قبل از آن کاهش محسوسی داشته است و این مهم نشان می دهد شدت این نوع حوادث سیر نزولی پیدا کرده است.

اصغری برگزاری جشن کارگری در کارخانه سیمان مازندران خبر داد وگفت: هر روز و هر هفته روز کارگر است و باید باحمایت از واحد های تولیدی در استان به دنبال  ازرونق اقتصادی باشیم.

وی حمایت از کالای ایرانی را راهکاری اساسی برای حل معضل بیکاری دانست و گفت: با ارائه تسهیلات در روستایی و فراگیر  و حمایت از  واحدهای صنعتی به دنبال افزایش اشتغال باشیم.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.