به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیین گلریزان روز سه شنبه با حضور شماری از مددجویان زیر پوشش بهزیستی آمل برگزار شد و خیران حدود 600 میلیون ریال کمک نقدی و یک میلیارد ریال کمک غیرنقدی پرداخت کردند .
رییس اداره بهزیستی آمل در این مراسم گفت که میزان کمک و تعهد کمک نیکوکاران آملی در مقایسه با گلریزان گذشته حدود 2 برابر شده و این نگاه خیرخواهانه نیکوکاران آملی واقعا ستودنی است.
کبرا اسفندیاریان با بیان این که بیش از هفت هزار معلول و 400 زن سرپرست خانوار در آمل از خدمات مستمری اداره بهزیستی این شهرستان به صورت ماهانه بهره مند می شوند ، افزود : اداره بهزیستی همواره نیازمند حمایت های نیکوکاران است تا بتواند بخشی از مشکلات معلولان زیر پوشش را برطرف کند.
وی از توجه نیکوکاران و شهروندان در کمک رسانی به اقشار کم درآمد جامعه و نیز معلولان این شهرستان قدردانی کرد و ادامه داد : این مهم فقط از طریق جلب مشارکت اجتماعی و خدمات داوطلبانه مردمی امکان پذیر است که توانستند با انجام امورات خیرخواهانه نام شهرستان آمل را مطرح کنند.
رییس اداره بهزیستی آمل گفت : با توجه به تعدد اقشار نیازمند و آسیب دیده اجتماعی در سطح شهرستان آمل و همچنین افراد معلول ، رسیدگی به آنها نیازمند به اعتبارات مالی قابل توجهی است که تامین آن تنها از طریق بودجه های دولتی امکان پذیر نیست.
اسفندیاریان افزود : حرکات ارزنده نیکوکاران خیراندیش آملی در یاری رساندن به زلزله زدگان استان کرمانشاه بسیار چشمگیر بوده و از همان روزهای اولیه پس از زلزله چندین محموله کمک های غیرنقدی از این شهرستان به مناطق خسارت دیده ارسال و در آستانه بهار نیز با مشارکت این خیران سبدهای غذایی میان مددجویان زیرپوشش توزیع شد.
درشهرستان حدود 406 هزار نفری آمل ، بیش از هفت هزار معلول زیرپوشش خدمات حمایتی بهزیستی هستند.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.