به گزارش خبرنگار ایرنا ، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته سی و دوم این رقابت ها که همزمان با 8 مسابقه دیگر در شهرهای مختلف کشور برگزار شد ، تیم خونه به خونه مازندران با نتیجه قاطع 3 بر صفر میهمان خود تیم شهرداری ماهشهر را شکست داد تا علاوه بر گرفتن انتقام از 'علیرضا مرزبان 'سرمربی سابق خود ، در روزی که سایر تیم های بالانشین امتیاز از دست دادند، رتبه دوم جدول را از فجرسپاسی شیراز باز پس بگیرد.
در این دیدار ابتدا شاگردان 'دراگان اسکوچیچ' در تیم خونه به خونه مازندران با ضربه سر ' وفا هخامنش ' در دقیقه 23 از حریف خود پیش افتادند و با همین نتیجه به رختکن رفتند.
با شروع نیمه دوم این دیدار ، دو تیم بازی رو به جلویی را در دستور کار خود قرار دادند و چند موقعیت خطرناک نیز روی دروازه های دو تیم ایجاد شد.
به فاصله 5 دقیقه از شروع نیمه دوم این دیدار ، ' رضا معقولی' بازیکن میانی تیم خونه به خونه روی یک کار تیمی و شوتی سرکش دروازه تیم شهرداری ماهشهر را در دقیقه 50 باز و ورزشگاه هفت تیربابل را قرق شادی کرد.
تیم میهمان که تلاش زیادی برای گلزنی و کم کردن اختلاف با تیم خونه به خونه داشت ، تا آستانه باز کردن دروازه میزبان خود پیش رفت، اما با بی دقتی مهاجمان خود ناکام ماند.
در ادامه و در روزی که شاگردان اسکوچیچ نیاز مبرمی به 3 امتیاز این بازی خانگی داشتند ، توسط ' روح الله باقری ' مهاجم تاثیرگذار هفته های اخیر خود در دقیقه 83 روی یک فرار طولی از تله آفساید ، گل سوم تیمش را به ثمر رساند و کار را برای شاگردان مرزبان در شهرداری ماهشهر تمام کرد.
خونه به خونه مازندران با کسب 3 امتیاز ارزشمند این بازی خانگی 60 امتیازی شد و با پس گیری جایگاه دومی خود دراین مسابقات، در دو هفته باقی مانده و دو بازی سرنوشت ساز مقابل اکسین البرز و برق شیراز، در صورت پیروزی در این دو بازی به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
** تک امتیاز نساجی از صدرنشین لیگ
همچنین تیم نساجی دیگر نماینده مازندران عصر سه شنبه در مسجدسلیمان میهمان تیم نفت این شهر بود و با تساوی یک بر یک برابر صدرنشین 64 امتیازی لیگ ، متوقف شد.
نساجی به همراه فجرسپاسی شیراز با 58 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده چهارم جدول قرار دارد و این شانس را خواهد داشت که در دو هفته باقی مانده با لغزش تیم های بالای جدول ، جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را کسب کند.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.