استاندار مازندران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، مکتبی، متعهد، مجهز، علمی، کارآمد و تاثیرگذار در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مازندران ، محمد اسلامی صبح امروز در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شهدای والامقام با نثار جان توانستند امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و این امنیت مرهون مجاهدت های شهدا و نیروهای مسلح و امنیتی است.

وی با اشاره به وجود ارتش قدرتمند در جمهوری اسلامی ایران افزود: در زمان طاغوت شاهد ارتشی بودیم که با مستشاری آمریکا، انگلیس و اسرائیل، سازمان نظامی ایجاد شده بود که حافظ منافع آمریکا و متحدان بوده است و فقط برای ژاندارمی منطقه آماده شده بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی و هدایت حضرت امام راحل، قوای مسلح و نیروی نظامی جلوه دیگری پیدا کرد.

استاندار مازندران گفت: نگاه امام راحل به ارتش و وحدت و صف آرایی مردم و وحدت کلمه سبب شد تا وجدان بیدار ارتشیان برای پیوستن به انقلاب اسلامی بیدار شد و جلوه آن پیوستن نیروی هوایی و ارتش به انقلاب اسلامی بوده است.

وی، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش مکتبی، متعهد، مجهز، علمی، کارآمد و تاثیرگذار و از دستاوردهای انقلاب است و ارتش در کنار ملت بوده و برای عزت ملت جانفشانی می کند.

اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش مکتبی با تمام ایمان در خدمت مردم قرار دارد درحالیکه در زمان طاغوت در خدمت استکبار بوده است و امروز به وجود ارتشی الهی و مردمی افتخار می کنیم.

وی از روز ارتش به عنوان روز نمایش ارزش آفرینی های نیروهای مسلح یاد کرد و افزود: امروز قدرت و توانمندی ارتش و نیروهای مسلح به جهانیان نمایش داده می شود.

اسلامی به جایگاه ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و افزود: امروز به یمن تلاش های ارزنده و جانفشانی ها ما از جایگاه برتری در منطقه برخوردار هستیم و تعیین کنندگی ما به تمام قدرت های منطقه ای و جهانی اثبات شده است و برای پیشبرد اهداف خود و تقویت بنیه دفاعی از کسی اجازه نخواهیم گرفت.

وی ادامه داد: امروزه نیروهای مسلح در حفظ مرز های نظامی مقتدرانه ایستاده است و اجازه هر گونه تجاوز به خاک کشور را نمی دهد.

اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که عرصه شرف، عزت و عرصه هویت اسلامی و ایرانی عرصه ای است که در آن شجاعت و فداکاری لازم است و خودتان را اماده کنید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.