محمدحسین شکیبافر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اسامی هندبالیست های دعوت شده را مسعود محسنی ، میلاد فیضی زاده ، شهریار حسینی ، پوریا قلی پور ، عباس اسد زاده و امین یوسفی نژاد اعلام کرد که به همراه ' نادعلی ذکایی' مربی مازندرانی به این مرحله از اردو دعوت شدند.
مرحله چهارم اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال ساحلی ایران با حضور27 بازیکن از سراسر کشور از 19 تا 24 فروردین ماه دراصفهان برگزار می شود.
شکیبافر امیدواری کرد که هندبالیست های مازندرانی بتوانند با درخشش در اردوهای آماده سازی تیم ملی، نظر کادرفنی را در اردوهای پایانی و قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی جلب کنند.
رئیس هیات هندبال مازندران گفت : مازندران یکی از استان های پیشرو کشور در رشته هندبال ساحلی است و در سال های اخیر با برگزاری مسابقات منظم استانی و میزبانی مسابقات کشوری ، زمینه شکوفایی استعدادهای جدیدی در این رشته ورزشی به تیم ملی فراهم شده است.
وی افزود : در سال های اخیر این استان در همه رده های سنی نماینده داشته و اکنون نیز بعد از اصفهان دومین استانی است که در اردوی تیم ملی بزرگسالان 6 نماینده دارد.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.