به گزارش خبرنگار ایرنا ، وی در این مراسم محور فعالیتش در آموزش و پرورش را در دوره جدید کار گروهی و جمعی اعلام کرد و اظهار داشت : البته انجام این کار جمعی تنها معطوف به مجموعه و بدنه نیروهای آموزش و پرورش نیست بلکه دیگر دستگاههای مرتبط را هم همراه و همگام می کند.
نیکزاد با تاکید بر ادامه برنامه های مدیریت قبلی آموزش و پرورش مازندران ، افزود : استمرار برنامه های گذشته با اضافه کردن برنامه های جدید در دستور کار مدیریت جدید این نهاد گسترده تعلیم و تربیت قرار دارد .
مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران همچنین استفاده از ظرفیت های موجود و داشته ها و اندوخته تجربیات افراد خبره در این نهاد را هم ضروری دانست و گفت : در این خصوص دست نیاز و همراهی به سوی تمامی افراد متبحر در حوزه تعلیم وتربیت دراز می کنیم .
وی تامین رضایتمندی فرهنگیان و دانش آموزان را مهم ترین هدف موردنظر در دوره جدید معرفی کرد و افزود : سعی می کنیم در این مسیر از هیچ کوششی فروگذاری نکنیم .
نیکزاد استفاده از مدیریت دانش ، به کارگیری افراد متخصص برای رسیدن به اهداف ، اجرای سند تحول بنیادین ، توجه به تشکل های دانش آموزی و ارتقای سلامت روانی دانش آموزان ابتدایی را هم به عنوان برنامه های محوری خود اعلام کرد .
نماینده شورای معاونان آموزش و پرورش مازندران هم در این مراسم گفت : مدیریت بر این نهاد پیچیده است و با موفقیت در این عرصه می توان بر بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و مشکلات اقتصادی فائق آمد و نسبت به حل مسائل اساسی جامعه اقدام کرد .
محمد شعبانی با اشاره به اینکه تمرکز تمامی کشورهای دنیا به سمت نهاد تعلیم و تربیت است ، افزود : باید وضعیت مطالبه گری یکجانبه جامعه و اولیاء دانش آموزان از آموزش و پرورش تغییر کند و به سمتی برود که در آموزش و پرورش و فرهنگیان نیز روحیه مطالبه گری ایجاد شود.
در این مراسم از خدمات چهار ساله سید علی قاسمی مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران قدردانی شد.
نیکزاد که پیش از این در سمت معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران فعالیت داشت ، دارای مدرک فوق لیسانس حسابداری است و بیش از 20 سال سابقه کار در نظام آموزش و پرورش دارد .
سیدعلی قاسمی هم در آخرین روزهای سال 96 به افتخار بازنشستگی نائل شد
آموزش و پرورش مازندران با بهره گیری بیش از 38 هزار نیروی انسانی آموزشی و اداری ، 22 هزار کلاس درس در چهار هزار و 78 مدرسه ، وظیفه تعلیم و تربیت بیش از 530 هزار دانش آموزان را برعهده دارد .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.